confessions

darklife

kapalı hesap Yazar -

  1. toplam entry 92
  2. takipçi 17
  3. puan 6381

karanlık

darklife
Bugün güneşi gördüm anne
Nedendir bilmem ama
Çok korktum be anne
Halbuki karanlığa alışmıştım ben
Karanlığın göstermemek gibi bir huyu vardı
Ben bu huya aşık olmuştum anne
Güneş beni aydınlatırdı
El aleme gösterirdi
Sanırım bundan korktum anne

İçimi kemiren sorular var anne
Güneş mi karanlığı boğar
Karanlık mı güneşi sarar
Güneş aydınlık uğruna kendini yakar
Aydınlık güneşi yormazdı be anne
Yanmasına gerek kalmazdı

Güneş ışığından mahrum mudur anne
Belki de güneşe ayna olmak gerek
Bilmiyorum anne
Zaten karanlık kaçmaz mı anne
Güneşin göremeyeceği yerlere
Karanlık elbette kaçmalıydı
Olabilecek tek iyiyi yapmalıydı.

Yıllar önceki darklife'tan.

darklife

darklife
Artık itiraf vaktidir...
Darklife hayal ürünü bir karakterdir.
Ama toplumsal gerçekliği vardır.
Toplumdaki bu karakterleri görmek zordur kendilerini saklarlar ne kadar zorda olsalar bile bunu yansıtmazlar.
Böyleleri yardım kabul etmezler, yalan söylerler durmadan hem de.
Özgüvensizdirler biraz da.

Bu karakterlere yardım etmek çok zordur, farkedilirse tabi.
Böyle olmamak lazım.
Umarım anlarlar......
4
limon limon
Bu karakterlere nasıl bir yaklaşım sergilememiz gerektiği hakkında bilginiz var mı sayın darklife
fistikgibiri fistikgibiri
bu entryde darklife darklife'a fazla yüklenmiştir:/
moonlight moonlight
Fark edilirse demişsiniz, bırakın fark edelim, bırakın fark edilsin Darklife...
kimliksizot kimliksizot
Kapalı hesap yazar olduğunuz için size mesaj atamıyorum sayın darklife, bir süredir buralarda yoktum.
Döndüğünüzde bu yorumun bildirimini göreceğinizi düşünüyorum. Bana ulaşırsanız çok sevinirim.

acı

darklife
Acı soğuk kış gecelerinin tek dert ortağı, Kişinin en iyi dostu.
Sakın ola ki onu kırma darklife çünkü her şey bittiğinde yanında sadece acı kalacaktır.

neden kaçar

darklife
Kişi neyden, neden kaçar?
Korkak mıdır?
Ya da çok mu zayıftır?
Kaçmak çare midir?
Yoksa büyük bir yanılgı mı?
Mesele neydi ki?
Kaçmak mı gerekirdi?
Bilemedi
Belki de çok düşünmemeli

İşte bak yine geldi
Gösterdi ve gitti

Yaklaşıyordu geleceği
İçten içe unutmak istedi
Göğün derinliğine girmek istedi
İzin vermedi kötü kendisi
Gösterdi ve gitti

Bıraktı kendini
Öylece "bitti"
Çok şey istemedi
Ama işte kötü kendisi
Bıraktı ve gitti
3
fistikgibiri fistikgibiri
gel artık sayın darklife, kalma orada
darklife darklife
Gelmek için bir sebep var mı emin deilim sayın fistikgibiri
fistikgibiri fistikgibiri
༎ຶ‿༎ຶ

umutsuzluk

darklife
Umut çaresizin avutucu, yalan çaresidir. Çünkü iş ummaya geldiyse yapacak birşey kalmadı demektir.

Umutsuzluk ise kimi zaman çaresizin rahatlığı kimi zaman çarenin kendisi.....

suçlu biri gerçekten suçlu mudur

darklife
Tek ihtimali beklemek zor değil midir?
Usanıp, sıkılıp beklemek
Başka ihtimalin olmadığını bile bile beklemek
Aslında hayat da öyle bir şey değil mi?
Tek ihtimal ve beklemek
Düşünmeyen için acısız
Düşünen için acılı bir bekleyiş
Düşünmek ceza mı acaba
Veya var olmanın kendisi
Düşünmek suç değil galiba
Yoksa biz düşünerek suçun cezasını mı çekiyoruz
Peki suçu bilmeden neden ceza çekiyoruz?????

özlem

darklife
Özlem benlikteki eksikliğin verdiği hissiyattır.
Benlik içi hava dolu balon, özlem, içindeki hava gibidir. Ne kadar doldursan da hep bir özlem kalacaktır.
Aşırı özlem de özlemi giderme adına benliği fazlaca doldurmak ta benliği gerer.
Özlem olduğu gibi durmalı ne görülmeli ne de gösterilmeli balonun patlaması bekle....

unutulmak

darklife
Unutulmak çok mu kötü?
Peki hatırlanmayı istememek?
Endişe ne kötü şey öyle yaşayanın da yaşatanın da canı sıkkın. İstemiyorum...
Yalnızlığın minyatürü güzel de aslı çok mu kötü anımsayamıyorum. Belki de hatırlanmamak için tamamen yalnız olmaya gerek yoktur; kıyıda, köşede, arkalarda kalmak yetecektir.
Kalabalıklar arasında yalnız kalabilmek...

hayatın anlamı

darklife
Hayat tek seferlik bir çengel fırlatıp çekme oyunudur eğer çengele ulaşırsan oyun biter.
O yüzden çengeli ulaşamayacağımız kadar uzağa fırlatalım.
3
ileleualatyr ileleualatyr
O çengelin fırlayacağı uzaklığı biz kontrol edebilir miyiz ki :')
darklife darklife
Sadece biz kontrol edebiliriz hatta karar veririz.
Çengel = amaç ;)
fistikgibiri fistikgibiri
hayatın Kendi hesabı varmış boşuna cengeller attim... funda arar

iç ses

darklife
Zararın neresinden dönüyorduk ben hep orayı kaçırıyorum.
14
mandalinasoydumbasucumakoydum mandalinasoydumbasucumakoydum
Yaklaşık bi 10 gün öncesi oluyor galiba ama bende de kaçtı orası ya
darklife darklife
Bi tuttursak orayı olacak ta artık önümüzdeki maçlara bakacaz yapıcak bişey yok.
mandalinasoydumbasucumakoydum mandalinasoydumbasucumakoydum
Aynen öyle bekle beni gis 💪🏻
darklife darklife
:))))
darklife darklife
Gis ayağını denk alsın ;)
ileleualatyr ileleualatyr
Bence biz ayağımızı denk alalım, yoksa olmayacak ;(
mandalinasoydumbasucumakoydum mandalinasoydumbasucumakoydum
Off bu sefer gelip buraya olmadı arkadaşlar yazıcam galiba ya :(
ileleualatyr ileleualatyr
Başaramadık abi
mandalinasoydumbasucumakoydum mandalinasoydumbasucumakoydum
Neyi başaramadın..
ileleualatyr ileleualatyr
Aklına ne gelirse…
lavinia lavinia
Gis nedir diye internetten arattım. Ben önümüzdeki maçlara da bakamıyorum galiba :(
darklife darklife
Sizin zarardan dönme vakti gelmiş sayın lavinia.
Hayırlı olsun.
lavinia lavinia
Umarım dönerim de zararın ta kendisi olmayalım sonunda
darklife darklife
Aman aman.

gölge oyunları

darklife
Ne yazık ki varsın
Aydınlıkta ve gölgenlesin
Gölgeler korkutur seni
Meçhul bir şeklini...
Narin yüreklere nakşeder seni

Gölgem korkutur beni
Buruk yürekle karşıkini...
Ateş olsaydım keşke
Belki karanlıkta kalsaydım
Düşün sever miydim beni

Edit : son satır doğru yazılmıştır

gece gece deli mi dürttü davranışları

darklife
Şu an sözlüğü dürtüyor sanırım.
5
lavinia lavinia
ayy haklısısnz daa sözlük de en çok geceleri güzel olmuyor mu amaa
darklife darklife
Doğru söze ne denir ki haklısınız
fistikgibiri fistikgibiri
sevgili darklife iyi misiniz hoş musunuz, önce buna bi cevap verin..
darklife darklife
İyiyim efenim deli bi baktı öyle de yalnız sonunda çıkarken kendi haline şükrediyordu.
Da asıl sizi sormalı
fistikgibiri fistikgibiri
şükür darklife

iz bırakmak

darklife
Eskiden iz bırakanlardan olmaya çalışırdım.
Baktım ki iz bırakmak bana göre değilmiş siyah olmayı seçtim; farkedilmemeyi, umursanmamayı, arkadan gelenlerden olmayı istedim.

Ve şunu farkettim ki arkadan gelmek, farkedilmemek, umursanmamak kişinin hareket alanını inanılmaz derecede arttırıyor...

insan istediği şeyden korkar mı

darklife
İyi biri olmak istemiyorum ama kötü olmaktan korkuyorum.
Sevilmek istemiyorum ama sevmekten korkuyorum.
Eğilmek istemiyorum ama bir o kadar da dik durmaktan yoruluyorum.
İstemezlikler mağarasında kaybolmak istiyorum, karanlıkta kalmak istiyorum ama karanlıktan korkuyorum.
İnsan istediği şeyden korkar mı?
1
moonlight moonlight
Karanlıkta kalmak istiyorum ama karanlıktan korkuyorum...

kendinize itiraf edin

darklife
Herşeyden az az ama hiçbirşey olamamış gibisin...
6
ruhsuz ruhsuz
Little little in the middle hddhehbrhf
Ben de öyleyim gibi :)
fistikgibiri fistikgibiri
Sevgili darklife telefonunuzu çocuğun elinden alın, ilginç mesajlar atiyor gütfsözlüğe
darklife darklife
Yeni farkettim ya hiç rahat durmuyor kerata ya napalım sayın fistikgibiri :)
darklife darklife
Ortalama bişey olmanın güzeli de fazla sırıtmıyoruz aslında sayın ruhsuz
Bu da böyle bi avutmamızdır :))
ruhsuz ruhsuz
Yani ortalama olmak iyi oluyor dediğiniz konuda,bazı noktalarda duruşunuz rijid ve ortalama üstü bile olsa nasıl ortalama davranılırı biliyor insan:)
darklife darklife
Çok haklısınız.

hayatın anlamı

darklife
Çok sıkıcı deil mi ya.
Filmin sonunu spoiler yemişsin de filmi yine de izliyormuşsun gibi...
6
mdblue mdblue
Spoiler yesek de hala bi kısmını izlemedik. Bazı olayları görmedik. Yine de değmez mi?
darklife darklife
Bilmem ki olay örgüsüne bağlı galiba.
mdvociferous mdvociferous
Spoiler beni hiçbir zaman bir şeyi izlemekten veya okumaktan alıkoymadı. olaylar önemli ama oluş süreci, sürecin insanları değiştirme şekli benim daha çok ilgimi çekiyor. Hayat için de aynı şekilde düşünüyorum galiba. Hayatla ilgili bana sıkıcı gelen şey bir yerden sonra yorulmak
darklife darklife
Bence bunda biraz kendimizi kandırma da var sonu düşünmeden (başka bir şey de olabilirmiş gibi) kendimizi olayların heyecanına(!) kaptırıyormuşuz gibi geliyor bana .
fistikgibiri fistikgibiri
darklife bana masal anlatma lutfen!
darklife darklife
Ödür diliyorum usta :)

neden ağlarız

darklife
-Neden ağlıyorsun abi mutluluktan(!) mı?
-hıhı :)
-ağlayınca daha fazla mı mutlu oluyorsun?
-yoo
-mutluluğunu mu törpülüyorsun?
-yok ya ne münasebet
-E abi amaç ne o zaman?
-Bilmiyorum ya öyle rahatlıyorum.
-Anlıyorum.

-Neden ağlıyorsun abi ne oldu?
-Abi ne yapacağımı bilmiyorum ya bizim ..........
-Bak ya kötü olmuş. Neyse abi bu da geçer ya.
-Anlıyorum.

deli

darklife
Dertler insanı olgunlaştırır deniliyor. Bence bu en iyi ihtimaldir kimi zaman dertler insanı tuhaflaştırır belki de delirtir.
Delilik ne ki, acaba anormal olmak mı? Peki normal ne?
Delilik ne güzel şey öyle ya kimse senden birşey beklemiyor. Acaba delilik zorluklardan kaçışın kestirmesi olabilir mi? Belki de zorluklara gereksiz katlanmak deliliktir bilmiyorum kafamda delice sorular...
2
fistikgibiri fistikgibiri
sayın darklife şu anda buradasınız.
darklife darklife
Daha ölmedik efenim :)) de çok ta aklı başında da deiliz.
0 /

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol