İlele hanımın dilenerek açtırdığı her başlık için kazandığı para olabilir. Aklıma görünce sadece bunun gelmesi kendimi toplumdan soyutladığımı gösteriyorsa bu beni fevkalede mesut etti😌
İmaxte izlemiştim the Irishman'den sonra aynı ayarda hatta çok daha üst seviyede bir ambiyans vardı. En iyi kadın oscarı bekliyordum o gelmedi. Filmden nasıl bir konu çıkar ki merak duygum giderek gerileme dönüşmüştü. Böyle huzursuzluk duygusu çok fena insanı etkisi altına alıyor. Uzunluğa aldanmayın akışa bırakın bir çırpıda bitiyor. şiddetle tavsiye
bilgisayarı ders çalışayım diye açıp gütfsözlük'te entry girince ders çalışılmış olmuyor.
inşaatının neden hala tamamlanmadığı, neden tek bloğun yükselip diğerinin yükselmediği vb. konularda türlü spekülasyonlar ortaya atılmış olsa da dekanımızın geçen aylarda yaptığı bir açıklama sonucunda hizmete açılması intörnlüğüme bir umut yetişir diye düşünmekteyim. buradan da bir dua zinciri please.
Ayaküstü sözlüye çekilip, alay konusu olabileceğiniz yer. Nereden biliyorsun diye sormayın :')
Üstelik aynı hoca gerçek sözlümüze de gelmişti sonradan.
(bkz: genel cerrahi)
Üstelik aynı hoca gerçek sözlümüze de gelmişti sonradan.
(bkz: genel cerrahi)
Okul sütü zehir küpü
diyete falan başlayabildiğin yok, geç bu işleri
Oyum loveco dan
o hiç anatomiden baraj yememiş ki nereden bilsin...
Tartılar asla yalan söylemez
' bi ara mutlaka görüşelim ' denilen kimseyle görüşülmez. bu öyle bilinen bi yalandır ki görüşmek istemediği kişilerle karşılaşınca garantiye almak için kullanan bile vardır. ben değil bi arkadaş :d
Biraz olağanüstü hedefleri olan arkadaşlarımıza üst dönemlerin olmazsa olmaz cevabı : O biraz da size kalmış
Tavsiyem zihni dinç tutmak için tıpla zerre alakası olmayan konularda çalışmalar yapılmasıdır. Aksi takdirde başlık maalesef gerçekliğe dönüşmektedir. Bu durum ne fakülte hayatında ne de doktorluk hayatımız boyunca hayra alamet değildir. Zihnin dinç tutulması, monotonluktan kaçınılması elzemdir.
intörnlükte arter kan gazı alırken hastanın bileğini hastanın huzursuzluğu eşliğinde milimetrik taramaya rağmen radyal artere girememek ve kıl gibi damarları olan ajite kadın hastadan kan alacak damar bulamayıp hemşireden yardım istediğinde sizin göreviniz diye bir yanıtla karşılaşmak olabilir. antidotları, ben bu işi başarırım ulan deyip anlık bir gazla belli belirsiz aldığınız nabza rağmen körleme girdiğiniz radyal arterden gelen parlak arteryel kanı enjektörde görmek ya da kelebek setle de olsa bir şekilde bulup el işçiliğiyle girdiğiniz ince damardan yeterli venöz kanı alabilmektir, bir işe yaradığınızı hissettirir.
Yoruldum her bulduğumda kaybetmekten seni
konu hakkında birçok farklı şey söylenebilecek olsa bile bunların ortak paydası kendini ve çevrendeki insanları mutlu etmektir, gülümsemeler dünyalara bedeldir
Gazdır o gaz. Az dolas geçer
Tam da bugün gittiğim tiyatronun konusu. Kadın her şeyin sahibi iken nasıl oluyor da böylesine değersiz, böylesine kötü muamele görebiliyor aklım almıyor. Çok üzgünüm
dünya üzerinde gerçekleşen her olayın türk aile yapısını bozması ve büyük istanbul depremini tetiklemesi konusunda birtakım çekincelerim var.
Senin için bir enrty gireriz beee üzülme. Destek verin arkadaşlar insanları üzmeyelim :D
Düğün yapsam da o kadar param olacağını sanmıyorum boşuna hayal kurmayalim
Her düşüncemizi dile getiremeyişimizin sebebi neyse bunun da sebebi o olabilir :)
ön izlenim ile sık karışır. biri sizi harekete geçmekten alıkoyarken diğeri hareket halinde olmanıza laf etmez. ön yargınız yüzünden biriyle hiç tanışmayabilirsiniz oysa ön izlenim biriyle tanışırken oluşur. ön yargı genelde kötü bir davranış olarak nitelendirilir çünkü denemeden, hakkında bilgi sahibi olmadan aksiyona geçirir. sizi belli düşüncelere, fikirlere karşı kapatır. ön izlenim ise bir şey hakkında zihninizde canlanan iz düşümlerdir, duyumlardır. bu zamanla karşınızdaki şeye beslediğiniz duygu ve düşüncelerinin temeline evrilir oysa ön yargı kırılması ve değişmesi zor bir duvar oluşturur.
istisnalar tabii ki olur, her şey gibi bunda da genelleme yapmak zor ama kısaca böyle ayırırdım sanırım
istisnalar tabii ki olur, her şey gibi bunda da genelleme yapmak zor ama kısaca böyle ayırırdım sanırım
Son bir gece daha çirkin olalım
Aynalara değil, birbirimize bakalım
Aynalara değil, birbirimize bakalım
Yanılmıyorsam başlarda sevgili mdblue'nun profilinde cinsiyet yazmıyordu. Tabi o zamanlar ilk kayıt olduğu zamanları mdblue'nun. Kendisi ilk girdiği andan beri paylaşımlarıyla ve samimiyetiyle fazlaca dikkat çekiyordu. Bu arada olduğu iyi ve örnek insandan dolayı teşekkür edelim ona. İşte o zamanlar sık sık profiline giriyorum entrylerini takip ediyorum. Mavinin bilinçaltımda çağrıştırdığı şeyin de etkisi olsa gerek ama hiç bi hanımefendi olduğunu düşünmemiştim (entrylerden de yola çıkarak tabi). Geçen günlerde görüp baya şaşırdım. Buradan da anladım ki aslında kadınlar ve erkekler olarak çok farklıyız ama bir o kadar da aynıyız. Seviliyorsun sevgili mdblue ☺️
buzdolabının önünden her geçtiğinde kilo alan ben için kıskanılası insanlar.
Aniden gelen bırakma düşüncesi daha ağır basıyor içimde. Her şeyi bırakma düşüncesi... Okul vazgeçilesi şeylerden 1 tanesi yalnızca
Çoğu şehirde bulunandır.
Böyle bir semti, mahallesi…olmayan bir şehir görmedim daha :)
Böyle bir semti, mahallesi…olmayan bir şehir görmedim daha :)
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?
