Kiminle çıkıldığı önemlidir. Büyüklerimizin söylemlerine bakıyorum da hiçbiri de geçmişin iyi mi kötü mü olduğu konusunda hemfikir değil. Ben o yüzden tek bir kişinin, geçmiş hakkında anlattığını hemen ciddiye alamıyorum.
Seni bulmaktan önce aramak isterim.
Seni sevmekten önce anlamak isterim.
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,
Sana hep, hep yeniden başlamak isterim.
Seni sevmekten önce anlamak isterim.
Seni bir yaşam boyu bitirmek değil de,
Sana hep, hep yeniden başlamak isterim.
Korkuyorum
"Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz."
Yeşil adanın çocukları
Havva Tekin
Havva Tekin
kurabiye var simit var neye bakıyon lan manyağaam
Ne kadar da beni anlatan bir başlık :)))
Bende ne kadar kronik hale geldiği nickimden anlaşılıyordur sanırım.
Aslında lisede iyi kötü geçiniyordum ama üniversitede bir şeyler ters gitti. Yürürken bile 'acaba insanlar beni görünce ne düşünüyordur' diye düşünmeye başladım. Fazlaca rahatsız edici bir hale geldi.
Fırsat bulduğum bir zamanda bu konuda destek almayı düşünüyorum.
Bende ne kadar kronik hale geldiği nickimden anlaşılıyordur sanırım.
Aslında lisede iyi kötü geçiniyordum ama üniversitede bir şeyler ters gitti. Yürürken bile 'acaba insanlar beni görünce ne düşünüyordur' diye düşünmeye başladım. Fazlaca rahatsız edici bir hale geldi.
Fırsat bulduğum bir zamanda bu konuda destek almayı düşünüyorum.
İnanmak 2 türlüdür. Birisinde gerekçe lazım iken hatta "bilginin tanımı: gerekçelendirilmiş doğru inançtır." diğerinde ise hiçbir gerekçe akli mantıki bir sebebi olmamasına rağmen insan onu seçer. Ve çoğu insan da 2. Tanıma göre hayatını idame ettirir. Bu konu hakkında kitap olarak yer altından notları öneririm. Tam bir başyapıttır kendisi.
''İnsana lüzumlu olan tek şey, onu nereye sürükleyeceği belli olmayan hür iradedir.''
Yer altından notlar-Dostoyevski
''İnsana lüzumlu olan tek şey, onu nereye sürükleyeceği belli olmayan hür iradedir.''
Yer altından notlar-Dostoyevski
Mürettebat sağlam mı herkes burda mı yoklama alalım (yazar: ileleualatyr)
yeni yılda günü gününe...
aile evi dışında başka bir evim veya yurdum olmadığından ötürü benim için kronik bir problemdir, yani yıllardır böyleyim ne yazık ki. daha da ilginci kendi odamda ders çalışamıyor oluşum, senelerdir sayılıdır odamda oturup çalıştığım zamanlar. bu yüzden genelde kütüphaneye gitmeyi tercih ediyorum. kütüphaneye gitmediğim zamanlarda ise mutfakta çalışmaya çalışıyorum..
Hayvanat bahçeleri. Özellikle ülkemizdeki hayvanat bahçelerinde 2m^2'lik minik kafeslere bırakılan hayvanlara yapılan eziyet insanlık dışı. Hayvanı kendi doğal ortamındaymış gibi yaşatabilenlere sözüm yok. Ancak yine de 2 kuru et veya ot'a hayvanları ömür boyu hapsetmek akıl alır gibi değil. Umarım bunların bir an önce sonu gelir.
Atalarımıza göre iki tanesinin bir koltuğa sığmadığı meyve.
benim için tüm sözlük meçhul şu an. keyfini çıkarıyorum. Ama sayın armut'la tanışmak içimde ukde tabi ki.
edit: beni tanıyan var mı sayın yazarlar? tanışmak isterseniz tanışalım, yok hayır derseniz sadece tanıdığınızı söylemeniz de yeterli:) ama nolur özelden yazın:))
edit: beni tanıyan var mı sayın yazarlar? tanışmak isterseniz tanışalım, yok hayır derseniz sadece tanıdığınızı söylemeniz de yeterli:) ama nolur özelden yazın:))
Bir şey eksik de ne o acaba. Hayır, düşündüğüm şey değil. Boş ver gerek yok. Bu kol ağrısı ne zaman geçecek? Gidip uyuyayım, uyumadan önce the fall izlesem mi? İzleyeyim. Sonra uyuyayım.
sözlükteki 365. günüm. gerçek anlamda gutfsozluk 1. yılı, harika geçti. birçok fikri bana kazandırdı, kişileri tanısam belki önyargılı bir şekilde yaklaşabileceğim halde. birçok farklı görüş dinlememi sağladı, her biri farklı kapılar açtı gönül dünyamda. bazı yazarların hikayelerine beraber ağladık, bazılarına katıla katıla güldük. tek bildiğim bir şey var ki, hayatta böyle şeyler her zaman olmaz ve bu sözlük, bize böyle güzel bir fırsat tanımış oldu. daha nice yıllara!
Sevgim
İkinci dönemin yüz yüze olup finalin online olması :)
Öyle seviyordur.
Aşka inanıyorum. Ama varlığını reddetmek işime geliyor
No hope no harm
Just another false alarm
Just another false alarm
Cook uzun süredir ihtiyacım olan, uzuuun bir yolculuğa çıktım, çok şükür 😇
Sessizlik
küçükken her yolculukta arabadakileri 10 dakikaya bir "daha ne kadar kaldı?","bitmedi mi daha?" diye darlayıp durduğum,yol boyunca dışarıyı merakla izlediğim,kardeşimle plakaların hangi illere ait olduğunu tahmin etmeye dair oyunlar oynadığımız yoldur.
ayrıca çocukluğumda uzun yolculuklarda midem bulandığı için sürekli mola vermek zorunda kalırdık temiz hava alayım diye..o yüzden 2 saatlik yolun 4 saatlik olmuşluğu vardır benim yüzümden :(
ayrıca çocukluğumda uzun yolculuklarda midem bulandığı için sürekli mola vermek zorunda kalırdık temiz hava alayım diye..o yüzden 2 saatlik yolun 4 saatlik olmuşluğu vardır benim yüzümden :(
Soruyorum size canlar
Defter aynı olduktan sonra yeni bir sayfa açmanın ne anlamı var hı hı hı?????
lsldldşflfşrg
Defter aynı olduktan sonra yeni bir sayfa açmanın ne anlamı var hı hı hı?????
lsldldşflfşrg
Hazreti fatıma..
Resulullah sevmiş.. sevmiş..
efendimizin kızına olan sevgisini okudukça, dinledikçe gözüm dolar. Kıskanmaktan Allah'a sığınırım ama imrenmek kelimesi az kalıyor bu sevgiye.
Resulullah sevmiş.. sevmiş..
efendimizin kızına olan sevgisini okudukça, dinledikçe gözüm dolar. Kıskanmaktan Allah'a sığınırım ama imrenmek kelimesi az kalıyor bu sevgiye.
çok sık yaşadığım durumdur.b12 eksikliğinden hep bunlar :( bir keresinde bir filmi önceden izlediğimi filmin sonunda hatırlamıştım....
müstehcenliğin köpükle kapandığı toplumsal yatırım
karenin köşesine betonla bir şeyler yapılıyor ve ne yaparlarsa yapsınlar beğenmeyeceğimi düşünüyorum... sadece hisler... cezvesiz kareden diğer çıkışı da kapatmış :( karedeki kedinin fav merdivenleriydi orası artık hem kedi hem de merdivenleri yok... bittik mahvolduk :(
Arkadaşlar mango kori sos diye bir şey alınmış eve, çok garip bir şey ben pek beğenmedim deneyen var mi?
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?