şiir

lavinia
Güzel şeydir. Benim için depresif zamanlarımın, çıkmazlarımın yansımalarıdır çoğu zaman. Yazalım, okuyalım, birbirimize hediye edelim❤️

ruh eşi

darkgreen
Ruh ikizine hiç inanmam ruhlar özeldir tektir ama eş, ruh eşi evet olduğuna inanıyorummm. Şu kısıtlı ömrümde karşılaşırım ya da karşılaşmam🤷‍♀️ Ama bambaşka karakterde birini çokça sevebileceğime eminim o yüzden sorun değil, umarım sevecek biriyle karşılaşırım (; iyilik, sevgi ve çaba olursa da her şey hallolur

konuşmanızda şive var mı

fihtheinfpt
memleketim dışında bir yerde büyüdüğüm için maalesef yok. ailemde var ama. kendim memleketimin ağzıyla konuşmaya çalışınca başarısız bir taklit yapıyormuş gibi hissediyorum, keşke ait hissedebilseydim. öte yandan istanbul türkçesine yakın bir konuşma biçimine sahip olmak güzel bir duygu. bu dilimi koruyarak öbürünü de yapabilmek isterdim sanırım.

dönem gruplarında nasıl davranmalıyız

elegantmoon
Samimi ve düzgün bir üslupla konuşulduğu takdirde hiçbir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Bizim dönem grubunda mükemmel stickerları tam yerinde kullanan bir insan var mesela, ben gördükçe çok mutlu oluyorum. Dönem gruplarındaki en büyük sıkıntı bence tus dershanesi spamı yememizdir, insanların çoğunluğu saygılı bir üslupla konuşuyor zaten.
7

sözlük yazarları şu anda ne yapıyor

karedeki kedi
Sekiz buçuk saatlik uyku yetmediği için mi yoksa komite çok sıkıcı olduğu için mi veya oruç olduğumdan dolayı acıktığım için mi bilinmez bu sözlük yazarının sürekli uykusu geliyor. Ama yine de uykusuzluğa, açlığa ve susuzluğa direnmeye çalışıp komite çalışıyor. :((

neden bekliyorsun?


bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

üye ol