sanatçı olanı hem müziği hem kişiliğiyle takdiri hak edendir.
Sen mevlana değilsin. İnsanları yalanlarıyla, çıkarlarıyla, oyunlarıyla, kötü kalpleriyle kabul edemezsin. Kimse senin için bir anda değişmeyecek ya kimse bir anda iyi birisi olmayacak. Bu durum seni üzse de kendine olan saygın için bulunduğun yeri vaktinde terk etmeyi bilmelisin.
Ayy bu yıl napicaksınız sayın yazarlaarr
Ömrümüz böyle olmamalıydı, ela gözlüm
Bir vakitsiz meyve dilemeliydik Tanrı'dan
Uzun hasretlerin arifesinde
Ellerim böğrümde kalmamalıydı
Şimdi akşam olur, sular buruşur
Bir yastığa baş koyarım güvertede
Hangi dilden olursa, bir şarkı isterim
İçimde kırık dökük besteler dolaşır
Kalbim avucumdadır artık,
Bir sahilden sesler gelir, kaybolur
Uzun uzun nefes alır sular
Uzun uzun ağlamak isterim
Gözlerimde bir yağmurlu gün başlar;
Vakit ikindidir Eyüp sırtlarında
Bulutlar vardır, pembeden, beyazdan
Mevsim sonbahardır sessiz ve taze
Nemli otlar, çekirgeler, solgun yüzün
Bir gülüş, bir mahzun bukle saçlarında
Bir eski çiçeği andırırsın yazdan
Ve bir şarkı başlar kahvelerin birinde
Bizi ömrümüzden alır götürür,
Bir şarkı, faslı hicazdan
turgut uyar
Bir vakitsiz meyve dilemeliydik Tanrı'dan
Uzun hasretlerin arifesinde
Ellerim böğrümde kalmamalıydı
Şimdi akşam olur, sular buruşur
Bir yastığa baş koyarım güvertede
Hangi dilden olursa, bir şarkı isterim
İçimde kırık dökük besteler dolaşır
Kalbim avucumdadır artık,
Bir sahilden sesler gelir, kaybolur
Uzun uzun nefes alır sular
Uzun uzun ağlamak isterim
Gözlerimde bir yağmurlu gün başlar;
Vakit ikindidir Eyüp sırtlarında
Bulutlar vardır, pembeden, beyazdan
Mevsim sonbahardır sessiz ve taze
Nemli otlar, çekirgeler, solgun yüzün
Bir gülüş, bir mahzun bukle saçlarında
Bir eski çiçeği andırırsın yazdan
Ve bir şarkı başlar kahvelerin birinde
Bizi ömrümüzden alır götürür,
Bir şarkı, faslı hicazdan
turgut uyar
ilk dönem bütün bir senenin teorik eğitimini vermeye çalışıp 7-8 haftalık konuları öğrencilerine 2 haftada vermeye çalışan ve öğrencilerin yapmalarını bekleyen, ikinci dönem ise tekrar bütün senenin teorik konularından mesul tutan ve bunun yanında pratik eğitimi de onun yanına sıkıştıran + ikinci dönem yaptığı sınavlarda videolu sistem yapıp sorulara geri dönüşe izin vermeyen bir okul yönetimi düşünün. biraz hayal ürünü gibi ama düşünsenize böyle bir okul varmış. ne gaddarca bir uygulama olurdu! çok şükür hocalarımız bizleri seviyor ve geleceğin hekim adaylarına saygı duyuyor da böyle insan dışı bir muameleyle karşılaşmıyoruz. sağ olsunlar
sıcak bir yaz günü sonrası akşama doğru ferahlayan, esintili hava. o saatlerde dışarda olmayı çok severim.
Bir dokun bin ah işit
Bugünlerde böyleyim
Bugünlerde böyleyim
Birkaç sene önceydi galiba farklı zamanlar da kızıl ve ak renklerde saç ve sakala denk gelmiştim. İlk gördüğümde aklara üzülmüştüm. Bu kadar mı yaşlandık diye düşüncelere dalmıştım. sonradan da kendiliğinden kayboldu gitti uzaklara. Umarım uzun bir süre daha uğramazlar 🙄 kızıl sakal ve kızıl saç siz geri gelebilirsiniz gözüm yollarda kaldı sizler için🙈
Henüz genç olduğunu hissettiren, düşünmeyi ve araştırmayı sevdiğine inandığım sözlük yazarı. Enerjik yapıda ve sosyal olmaya açık birisi olduğunu düşünüyorum. Sözlüğe ,bir zamanlar benim yaptığım gibi, ard arda girdi girmesiyle son zamanlarda sözlüğün yeniden aktifleşmesinde büyük katkıda bulunmuştur. Ben yaptığımda bu durumdan rahatsız olanlar olmuştu eminim kendisine bunu hissettirenler olacaktır. Ancak ne derlerse desinler bizi burada tekrar birleştirdiği ve yeni fikirler açığa çıkmasında hepimizi tetiklediği için kendisine minnettarım. İyi ki sözlüğe girmişsiniz lavinia :)
Sen ya da Hiç - Madrigal
ykm: yeni karamürsel mağazaları
nata vega: namık tanık ve gökçek ailesi
nata vega: namık tanık ve gökçek ailesi
X Æ A-Xii Musk isimli bebişin babası :)
Arada selam veririm kendilerinee onlar da benim gibi sürekli kalem defter...
19.03, 19.05 ve 19.07 saatleri beni çok mutlu eder, Herhangi bir takım tutmamama rağmen.
çok dinlenen şarkı gibi.
Kazıklı maria ama sadece b*k gibi book reviews huzur sokağı.
Aynada saatlerce kendimi izlemek
(Yazar notu: güzel değilim)
(Yazar notu: güzel değilim)
Üç kardeşin hikayesi'nden görünmezlik peleriniyle alakalı bir alıntı, harry potter'da en sevdiğim kısımlardan biridir:
"...en sonunda üçüncü, en küçük kardeşe sordu, ne istersin? küçük kardeş, en alçak gönüllüsü ve ayrıca kardeşlerden en akıllısıydı, ölüm'e güvenmiyordu. böylece, o da gideceği hiçbir yerde ölüm tarafından takip edilmemeyi istedi. ölüm hiç istemeyerek de olsa görünmezlik pelerinini küçük kardeşe verdi.
...
ölüm en küçük kardeşi yıllarca arar ve asla bulamaz. ölüm onu ancak, en küçük kardeş yaşlanıp pelerini oğluna devredince bulabilir. ve o, ölüm'ü eski bir dost gelmiş gibi selamlar, ona memnun olarak gider, böylece ikisi de bu yaşamdan ayrılır."
"...en sonunda üçüncü, en küçük kardeşe sordu, ne istersin? küçük kardeş, en alçak gönüllüsü ve ayrıca kardeşlerden en akıllısıydı, ölüm'e güvenmiyordu. böylece, o da gideceği hiçbir yerde ölüm tarafından takip edilmemeyi istedi. ölüm hiç istemeyerek de olsa görünmezlik pelerinini küçük kardeşe verdi.
...
ölüm en küçük kardeşi yıllarca arar ve asla bulamaz. ölüm onu ancak, en küçük kardeş yaşlanıp pelerini oğluna devredince bulabilir. ve o, ölüm'ü eski bir dost gelmiş gibi selamlar, ona memnun olarak gider, böylece ikisi de bu yaşamdan ayrılır."
Utanmak degil de elimde olmadan oluyor kendime abur cubur alınca başkasıyla paylaşmak istemiyorum sinir oluyorum baskasi yiyince
gözlerin gözlerime değince
felaketim olurdu ağlardım
beni sevmiyordun bilirdim
bir sevdiğin vardı duyardım
çöp gibi bir oğlan ipince
hayırsızın biriydi fikrimce
ne vakit karşımda görsem
öldüreceğimden korkardım
felaketim olurdu ağlardım
ne vakit maçka'dan geçsem
limanda hep gemiler olurdu
ağaçlar kuş gibi gülerdi
bir rüzgar aklımı alırdı
sessizce bir cıgara yakardın
parmaklarımın ucunu yakardın
kirpiklerini eğerdin bakardın
üşürdüm içim ürperirdi
felaketim olurdu ağlardım
akşamlar bir roman gibi biterdi
jezabel kan içinde yatardı
limandan bir gemi giderdi
sen kalkıp ona giderdin
benzin mum gibi giderdin
sabaha kadar kalırdın
hayırsızın biriydi fikrimce
güldü mü cenazeye benzerdi
hele seni kollarına aldı mı
felaketim olurdu ağlardım.
-Attila İlhan
felaketim olurdu ağlardım
beni sevmiyordun bilirdim
bir sevdiğin vardı duyardım
çöp gibi bir oğlan ipince
hayırsızın biriydi fikrimce
ne vakit karşımda görsem
öldüreceğimden korkardım
felaketim olurdu ağlardım
ne vakit maçka'dan geçsem
limanda hep gemiler olurdu
ağaçlar kuş gibi gülerdi
bir rüzgar aklımı alırdı
sessizce bir cıgara yakardın
parmaklarımın ucunu yakardın
kirpiklerini eğerdin bakardın
üşürdüm içim ürperirdi
felaketim olurdu ağlardım
akşamlar bir roman gibi biterdi
jezabel kan içinde yatardı
limandan bir gemi giderdi
sen kalkıp ona giderdin
benzin mum gibi giderdin
sabaha kadar kalırdın
hayırsızın biriydi fikrimce
güldü mü cenazeye benzerdi
hele seni kollarına aldı mı
felaketim olurdu ağlardım.
-Attila İlhan
Bir insan bir insanı nasıl sever, nasıl aşık olur ki? Krakerleri neler yani... Şıp diye oluveriyor mu bu illet??
bazı geceler içimde bir çığlıkla uyur, bazı sabahlar içimde bir çığlıkla uyanırım.
o çığlık hiç susmaz aslında. her zaman bağırırım ben. bazen diğerlerinin gürültüsü o çığlığı bastırır, yok olmuş gibi hissederim bazen ama o ses her zaman ordadır, sadece ben daha az duyuyorumdur ya da daha az dinliyorumdur. shhh!
o çığlık hiç susmaz aslında. her zaman bağırırım ben. bazen diğerlerinin gürültüsü o çığlığı bastırır, yok olmuş gibi hissederim bazen ama o ses her zaman ordadır, sadece ben daha az duyuyorumdur ya da daha az dinliyorumdur. shhh!
açıkçası her an sinirli olduğum için özel bir şey olsa bile anlamıyorum muhtemelen
Nescafe
Sıkça kullandığım bir cümle. Bence herkes kullanmalı, böylece karşımızdakini bize gösterdiği güzel davranışı başkalarına da göstermesi için teşvik etmiş oluyoruz. Bu olmasa bile karşıdakine olumlu bir duygu yüklemiş oluyoruz.
Yani kullanalım, kullandırtalım. Kullanınca bir şey eksilmiyor bizden.
Yani kullanalım, kullandırtalım. Kullanınca bir şey eksilmiyor bizden.
benim peçete koleksiyonum var çeşitli desenlerde çeşitli kumaşlarda bir sürü peçetem var. biraz gereksiz artık biriktirmiyorum ama koleksiyonum duruyor
En parlak yıldız olması, hakkında efsanelerin oluşunun yanında kuran'da necm suresinde işaret edilmiş bir yıldız oluşu öğrendiğimden beri hep ilgimi çekmiştir. Böyle olunca da neden bir nick olmasın dedim :))
Ne heycan ne korku hiçbir şey kalmamış. Bugün hoca bakın bunu sorarlar diyor, devamsızlık yapmayın sözlüde göz önünde bulundururuz falan diyor. Bağışıklık kazanmışım bu sözler korkutmuyor artık hocaaam..
Edit : sevgili intörn arkadaşlarım beni biraz korkuttu. Bu sayılır mı :) İntörnlük kötü bir şeymiş teşekkürler..
Edit : sevgili intörn arkadaşlarım beni biraz korkuttu. Bu sayılır mı :) İntörnlük kötü bir şeymiş teşekkürler..
Bu gruba dahil olan tüm uygulamalar algoritmalar üzerinden müşteri toplamaya çalışır.(Twitter hariç) Örneğin instagram keşfetiniz aslında sizin bir yansımanızdır. İnstagram, tiktok, youtube.... tüm uygulamaların içerisinde herkes için ilgi çekici olan çeşitli içerikler mevcuttur. Siz hangisini izlemek isterseniz önünüze onu çıkarıp koyarlar. Yani esasında hiçbir sosyal medya uygulaması kötü değildir. Kötü olan bizim seçimlerimizdir.
o gün labın olması
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?