Merhaba sevgili günlük,
Bugün gerçekten çok çirkin bir gündü.
Hoşça kal sevgili günlük.
Bugün gerçekten çok çirkin bir gündü.
Hoşça kal sevgili günlük.
bu güzellik bir daha olur mu acaba sn organizatörler?
2 ay olmuş bu seferkine ben de gelmek isterim olursa.
2 ay olmuş bu seferkine ben de gelmek isterim olursa.
geççekmiş daha
gazi üniversitesi tıp fakültesi 2020-2021 dönemi akademik takvimi ve öğretim sistemi..
bi arkadaşım bana prison break'i vermişti flashla, ilk göz ağrım odur. çok iyi bir başlangıçtı benim için, zaten bir daha hiçbir diziden o kadar zevk alamadım. özellikle ilk sezonu efsanedir.
ted my boy it's gonna be legend wait for it.. dary
30.01.2021 tarihinde açıklanan, ilk dönemki komite sınavına giremeyen ya da sınavını gönderemeyip gerekçeleri kabul edilen öğrencilerin gireceği mazeret sınavlarının nasıl uygulanacağını açıklayan esaslardır. Bu gelen açıklama üzerine bu başlığı açma ihtiyacı hissettim.
* Sınav video şeklinde gösterilecek olup, çoktan seçmeli 50 sorudan oluşmakta ve her soru için 1 dk süre verilmektedir. Sınav esnasında sınav cevaplarını mutlaka not almanız gerekmektedir, bu cevaplarınızı sınav soruları bittikten sonra “forms.office” bağlantı üzerinden 7 dk içinde yüklenmesi zorunludur. Sınavın tüm bu aşamalarında Zoom oturumunda kamera açık kalmak zorunludur. Bu nedenle, sınava girişlerde kamera bağlantısı olan masaüstü veya dizüstü bilgisayar kullanılması tercih edilmelidir. Telefon kullanacak öğrencilerde teknik sıkıntı yaşanabilir.
- kameralı olacağı hali hazırda belirtilmişti ve şahsımın bu konuya bir itirazı yoktur ancak sorular arası geçişe izin vermeyen ve cevapları elle not alıp hepsini sınav bittikten sonra aynı anda işaretlemek zorunda bırakan bu sistemin öğrenciye herhangi bir katkı ya da sınavı çözmede kolaylık sağladığını düşünmemekteyim. kopya çekilmesinin önüne geçmeyi de amaçlamıyor zira neden böyle bir ilkellikle karşı karşıya kaldığımızı anlamamaktayım.
- madem sözlüğün mottosu "hep birlikte, daha iyi bir gazi tıp için", bu konuyu gündeme getirmek istedim.
dipnot: telafi sınavına girmeyeceğim, konunun herkese haksızlık olduğunu düşünüyorum. bir çıkar çatısması mevzu bahis değildir.
kaynak: http://med.gazi.edu.tr/posts/view/title/guz-donemi-ara-degerlendirme-mazeret-sinavina-girecek-ogrenciler-icin-onemli-duyuru-%281.,-2.-ve-3.-siniflar%29-264435
* Sınav video şeklinde gösterilecek olup, çoktan seçmeli 50 sorudan oluşmakta ve her soru için 1 dk süre verilmektedir. Sınav esnasında sınav cevaplarını mutlaka not almanız gerekmektedir, bu cevaplarınızı sınav soruları bittikten sonra “forms.office” bağlantı üzerinden 7 dk içinde yüklenmesi zorunludur. Sınavın tüm bu aşamalarında Zoom oturumunda kamera açık kalmak zorunludur. Bu nedenle, sınava girişlerde kamera bağlantısı olan masaüstü veya dizüstü bilgisayar kullanılması tercih edilmelidir. Telefon kullanacak öğrencilerde teknik sıkıntı yaşanabilir.
- kameralı olacağı hali hazırda belirtilmişti ve şahsımın bu konuya bir itirazı yoktur ancak sorular arası geçişe izin vermeyen ve cevapları elle not alıp hepsini sınav bittikten sonra aynı anda işaretlemek zorunda bırakan bu sistemin öğrenciye herhangi bir katkı ya da sınavı çözmede kolaylık sağladığını düşünmemekteyim. kopya çekilmesinin önüne geçmeyi de amaçlamıyor zira neden böyle bir ilkellikle karşı karşıya kaldığımızı anlamamaktayım.
- madem sözlüğün mottosu "hep birlikte, daha iyi bir gazi tıp için", bu konuyu gündeme getirmek istedim.
dipnot: telafi sınavına girmeyeceğim, konunun herkese haksızlık olduğunu düşünüyorum. bir çıkar çatısması mevzu bahis değildir.
kaynak: http://med.gazi.edu.tr/posts/view/title/guz-donemi-ara-degerlendirme-mazeret-sinavina-girecek-ogrenciler-icin-onemli-duyuru-%281.,-2.-ve-3.-siniflar%29-264435
Tarih 26 şubat 1992. Sovyetler birliğinin dağılmasının ardından azeriler ile ermeniler arasında dağlık karabağ özerk bölgesinde ermenilerin hak iddia etmesinin üzerine çıkan birinci dağlık karabağ savaşı esnasında ermeni birliklerin karabağ bölgesindeki hocalı kasabasında Rus teçhizatlarının ve birliklerinin ermeniler tarafından bizzat kullanıldığı da kayıtlarda bulunan sivil katliamdır. ABD katliam olarak tanımlarken birçok ülke soykırım olarak tanımlamaktadır. Azeri resmi kaynaklarına göre sadece kayda geçen sayıları vermek gerekirse 83 çocuk, 106 kadın ve 70'ten fazla yaşlı dahil olmak üzere toplam 613 sakin öldürülmüş, toplam 487 kişi ağır yaralanmıştır. 1275 kişi ise rehin alınmış ve 150 kişi ise kaybolmuştur. Kişisel olarak bu konuda söylemek istediğim çok şey var. Ama bu yazıyı nesnel tutmayı, bilgi vermeyi ve çok büyük bir kitle olmasak da buradaki Gazi tıp öğrencilerinde farkındalık yaratmayı amaçlıyorum. Bu nedenle kişisel yorumlarımı katmayacağım. Konuyla ilgili araştırma yapıp başlığa eklemeler yapmak isteyen olursa diye özet geçmeye çalıştım. Ben https://instagram.com/sevinj.stories?utm_medium=copy_link bu hesaptan öğrendim sonrasında da araştırmalarımı yaptım. Vakti olan herkese de izlemesini tavsiye ederim.
Böyle başlıkların gütfsözlük'te daha çok bulunması gerektiğine inanıyorum. Vakit ayırdığınız için teşekkürler 🙏🏻
Böyle başlıkların gütfsözlük'te daha çok bulunması gerektiğine inanıyorum. Vakit ayırdığınız için teşekkürler 🙏🏻
Ben değilim.
Baby-alive içimde yaradır hâlâ, bir de akülü araba.
Baby-alive içimde yaradır hâlâ, bir de akülü araba.
Sözlüğün primer aktivitelerinden biridir. Ben yapmıyorum açıkçası ama yapmak çok doğal ve normaldir ve sözlüğün işleyişine uygundur. Buradan geçen gün beş dakika içerisinde otuz altı entryime beğeni atan sayın yazara da teşekkür etmek istiyorum. iyi günler:))
lab koydukları için bir kere gittim. maket başında uyuyup geldim, yatağıma geçip tekrar uyudum.
Yahu nedir senin derdin?
yavuz çetin - cherokee
toplam yazar sayısının sabit bir şekilde 206 kalması ile beni üzen okulum sözlüğü. ben bu işlerden anlamadığım için kolaydır, zordur, bu da nasıl yapılmaz falan diye söylenemem ama aklımdaki bazı fikirleri bu platformun geliştirilmesi için paylaşmak isityorum. Olur ya kafalarına yatar, yapacak güçleri olur platformu zenginleştirmek için adım atılır; ne mutlu bize!
1. Sözlüğü GÜTF ile sabit tutmak.
Olay bu mu bilmiyorum, sadece Gazi Tıp Fakültesinde okuyanlar mı yazar yapılıyor bir fikrim yok fakat açık bir sözlük haline getirmek bence işleri çok çok geliştirir. Kural olsun, üniversite öğrencileri kullansın sadece densin o yüzden sadece .edu uzantılı e postalar kabul edilsin falan ama bir şekilde yaygın bir kitle bulursak bence sözlük gelişebilir. Olmadı güzel birkaç renk eklenir, tıp fakültesi mensupları adları yanında steteskop görür, tarih fakülteliler bir roma sütunu görür vb. renklenir site.
2. Yok, sadece TIP olsun
O zaman da tüm tıplara açılır sitemiz, sadece doktor adayları vb. girer girdilerini; bu sefer de isimlerin yanında okul logosu olur belki falan yine bir renk katılmış olur. Bunu yapmak ne kadar kolaydır zordu bilmiyorum ama fikirlerimi yazıyorum, tekrar belirteyim. Kitlenin artması sözlüğün devamlılığı ve büyümesi için bence şart
3. Memnuniyet
Ben sitenin istatistik olayını, puan sistemini, yorum yapma özelliği, bkz'larını, taçlandırmasını falan çok seviyorum. Eleştiri yaparken çok çok memnun olduğum taraflarını da söylemeden geçmeyeyim.
4. Çaylak/Yazar ilişkisi
Bence bir süre için, gerekli şartlardan geçildikten sonra yazar sayısı kısıtlanmadan arttırılmalı. 100 kişi çaylak kalarak sözlükte yazılarının çıkmasını bekliyor şu an. Zaten 206 tane yazar var. Yani 300 üye ile biraz küçük bir sözlüğe sahibiz.
Tamam kimse milyonluk bir ekşi sözlük çıkartalım demiyor zaten ilk zamanlarından ama bugün denk geldiğim bir sözlük var, reklam olmaması adına ismini vermeyeceğim. toplam yazar + çaylak 15.000 kişi falanlar mesela ve instagram'da bir reklamlarına denk gelerek haberdar oldum. Kendi çaplarında bir şeyler yapıyorlar karma, listeler vb. gayet tanıdık geldi bana da. Umarım sözlüğümüz de bir gün istediğim/iz gibi gelişir de aktif bir platform olur. gerçekten hevesli bir şekilde girmiştim fakat beklenildiği gibi gitmiyor sanırım.. aklıma gelen başka bir şey olursa da düzenleme yaparım girdi üzerinde. dediğim gibi yazmamdaki tek amaç platformu aktif ve kullanılabilir bir yere dönüştürerek geliştirecek birkaç fikir sunmak.
1. Sözlüğü GÜTF ile sabit tutmak.
Olay bu mu bilmiyorum, sadece Gazi Tıp Fakültesinde okuyanlar mı yazar yapılıyor bir fikrim yok fakat açık bir sözlük haline getirmek bence işleri çok çok geliştirir. Kural olsun, üniversite öğrencileri kullansın sadece densin o yüzden sadece .edu uzantılı e postalar kabul edilsin falan ama bir şekilde yaygın bir kitle bulursak bence sözlük gelişebilir. Olmadı güzel birkaç renk eklenir, tıp fakültesi mensupları adları yanında steteskop görür, tarih fakülteliler bir roma sütunu görür vb. renklenir site.
2. Yok, sadece TIP olsun
O zaman da tüm tıplara açılır sitemiz, sadece doktor adayları vb. girer girdilerini; bu sefer de isimlerin yanında okul logosu olur belki falan yine bir renk katılmış olur. Bunu yapmak ne kadar kolaydır zordu bilmiyorum ama fikirlerimi yazıyorum, tekrar belirteyim. Kitlenin artması sözlüğün devamlılığı ve büyümesi için bence şart
3. Memnuniyet
Ben sitenin istatistik olayını, puan sistemini, yorum yapma özelliği, bkz'larını, taçlandırmasını falan çok seviyorum. Eleştiri yaparken çok çok memnun olduğum taraflarını da söylemeden geçmeyeyim.
4. Çaylak/Yazar ilişkisi
Bence bir süre için, gerekli şartlardan geçildikten sonra yazar sayısı kısıtlanmadan arttırılmalı. 100 kişi çaylak kalarak sözlükte yazılarının çıkmasını bekliyor şu an. Zaten 206 tane yazar var. Yani 300 üye ile biraz küçük bir sözlüğe sahibiz.
Tamam kimse milyonluk bir ekşi sözlük çıkartalım demiyor zaten ilk zamanlarından ama bugün denk geldiğim bir sözlük var, reklam olmaması adına ismini vermeyeceğim. toplam yazar + çaylak 15.000 kişi falanlar mesela ve instagram'da bir reklamlarına denk gelerek haberdar oldum. Kendi çaplarında bir şeyler yapıyorlar karma, listeler vb. gayet tanıdık geldi bana da. Umarım sözlüğümüz de bir gün istediğim/iz gibi gelişir de aktif bir platform olur. gerçekten hevesli bir şekilde girmiştim fakat beklenildiği gibi gitmiyor sanırım.. aklıma gelen başka bir şey olursa da düzenleme yaparım girdi üzerinde. dediğim gibi yazmamdaki tek amaç platformu aktif ve kullanılabilir bir yere dönüştürerek geliştirecek birkaç fikir sunmak.
Kitaba dokunuyorum anında bilgileri zihnime aktarıyorum, işte böyle bir şey.
İntern, in turn, iç rotasyon. Yani düşük ücretli hastane içi rotasyon elemanı. Hoş olmayan yeni tanım :)
Love yani aşk
Hayatımızda olumsuz bir şey olduğunda genelde olumlu her şeyin üstünü örtüyor, bu nedenle olumlu şeyleri göremiyoruz ve sürekli başımıza gelen olumsuz şeyleri fark ediyoruz. Bu cümle de buradan çıkıyor.
Biraz uç bir örnek olacak ama evladını kaybetmiş bir anne yolda güzel bir çiçeği ya da birinin onu düşünüp ona sevdiği bir şeyi getirmesini fark etmeyebilir. eve gider, televizyonun bozulduğunu görür ve her şey üst üste gelmiştir işte çünkü o bir kötü olay her şeyi gölgeliyordur.
Biraz uç bir örnek olacak ama evladını kaybetmiş bir anne yolda güzel bir çiçeği ya da birinin onu düşünüp ona sevdiği bir şeyi getirmesini fark etmeyebilir. eve gider, televizyonun bozulduğunu görür ve her şey üst üste gelmiştir işte çünkü o bir kötü olay her şeyi gölgeliyordur.
Yani böyle bir kariyerim hiç olmadığı için dip mi zirve mi bilemiyorum :)
Umarım bu halim zirve değildir.
Umarım bu halim zirve değildir.
kuşunuz varsa banyo yaptığı suya birkaç damla damlatın, tüyleri daha parlak oluyor ve zararlı değil. tabii onun yerine papatya da koyabilirsiniz hem daha güzel kokuyor.
Rastgele bir pidecinin ıslak mendil kokusu
Günaydın sözlük. Sabah kahvaltıdan sonra ders çalışacağım için ve bilgisayarımı kullanacağım için yurdun çalışma salonunda prizin yanındaki masaya eşyalarımı bırakıp kahvaltımı yapmaya gittim. Ama gelip ne göreyim ki? Zaten max. 3 kişinin kullandığı çalışma salonunda yaklaşık 20 masa varken bir arkadaşımız(!) Gelip eşyalarını benim ayırdığım masaya bırakmış. Taş çatlasın yarım saat içinde kahvaltımı yapıp geldim. Masa benim tapulu malım değil elbet. Ama zaten eşyalar varken masanın üzerinde niye gelip çökersin ki? Ve ben bunu kibarca dile getirdikten sonra kalkma nezaketini bile göstermedi ben kalktım başka masaya geçtim. Şimdi de neden ben kalktım sanki bu nezaketi hak ediyor muydu diye hem kendime hem arkadaşa sinirleniyorum. Cidden bu kadar zor mu yani te allam
Edit: arkadaşımızın prizle işi yok bir de. Dümdüz kitap okuyor. Saçlarımı yolmaya başlıycam şimdi. Neyse gidip biraz müzik dinliyim bu bana iyi gelecek yaralarımı saracak:(
Edit: arkadaşımızın prizle işi yok bir de. Dümdüz kitap okuyor. Saçlarımı yolmaya başlıycam şimdi. Neyse gidip biraz müzik dinliyim bu bana iyi gelecek yaralarımı saracak:(
Ortaokulda arkadaşlarla sürekli bisiklete biner mahalleyi milyon kere turlardık. Memleketim genel olarak düz bir şehir olduğu için Ankara yokuşlarına alışamadım..
Nadiren denk gelir. Birkaç dakika duraksatır. Gülümsetir. Belki biraz kızarmana sebep olur ve teşekkür edersin.
"ya sen biraz kilo mu aldın?"
Bazılarının hayalini yaşayan gurme. Cv'sine bakınca gurmeliği hak ettiğini anlıyorsunuz.
Twitter'da en sevdiğim iki kullanıcıdan biri ayrıca.
Twitter'da en sevdiğim iki kullanıcıdan biri ayrıca.
mutlu yıllar canlar, seneye de yazabiliriz buraya umarım
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?
