Gazi Tıp camiasının görmüş olduğu en kolektif çalışma. Emeği geçen, katkıda bulunan ve katılan herkese en içten teşekkürlerimle...
Doktor kadrosunun sadece cerrahlardan oluşması. Kaç tane pratisyen hekim kaç tane aile hekimi gördük şimdiye kadar? Ben hiç görmedim.
Ayrı bir lisandır.
Tyt(eski ygs)kısmından nefret etsem de ayt(eski lys)kısmına bayıldığım bir derstir,bana üniversite sınavını hatırlatır.Bu nedenle şu an matematik sorusu gördüğümde bir fenalık geliyor,annem bir matematik öğretmeni ve tamamen hayatımdan çıkaramıyorum şu soruları.Bugün de bir şeyden şikayet ettim,çok şükür.
Tyt(eski ygs)kısmından nefret etsem de ayt(eski lys)kısmına bayıldığım bir derstir,bana üniversite sınavını hatırlatır.Bu nedenle şu an matematik sorusu gördüğümde bir fenalık geliyor,annem bir matematik öğretmeni ve tamamen hayatımdan çıkaramıyorum şu soruları.Bugün de bir şeyden şikayet ettim,çok şükür.
Tavan bir anne gibi iğilmiş üzerime,
Duvarlar etrafımda kardeşlerim gibidir;
Sır dolu gözlerini vermişler gözlerime.
Söylemek istiyoruz, çıkmıyor ki sesimiz!
Benim mi, onların mı, atan kimin kalbidir?
Birbirine karışıp gidiyor nefesimiz!
Duvarlar etrafımda kardeşlerim gibidir;
Sır dolu gözlerini vermişler gözlerime.
Söylemek istiyoruz, çıkmıyor ki sesimiz!
Benim mi, onların mı, atan kimin kalbidir?
Birbirine karışıp gidiyor nefesimiz!
Ünlü oldum galiba, size de selamlar redd abi
bakugan savaş!!! bakugan kalkkk!!!!
Davranislarımdaki bir sorunu görüp düzeltmek isterken,tavırlarımdaki pürüzleri törpülemeye karar verdiğimde bu belaya bulasiyorum mecbur ,çünkü bir karar almadan önce icerdekiyle uzlasmamız lazım.
bazen kendime itiraf etmediklerimi yekten söylerse bana,hazmedemiyorum.susmuyor da Allah'ın cezası ,ağzını burnunu kıracağım bir gün o raddeye geldik.
bazen kendime itiraf etmediklerimi yekten söylerse bana,hazmedemiyorum.susmuyor da Allah'ın cezası ,ağzını burnunu kıracağım bir gün o raddeye geldik.
En son bir arkadaş ucu açık, yeşil bir fosforlu kalemle yer tutmuştu, kalemi bir fiskeyle yana yuvarlayıp oturmuştum. Bir daha görürsem yine otururum. Kendisine buradan selam olsun kızmadım çok güldüm çabasına saglik
Duş alıp temiz nevresimli sıcacık yatağında uyumak
Aklımızı da alıp gidiyorlar sonra biz yeni akıllar ediniyoruz
Dağ dağa kavuşur da acaba insan da insana kavuşur mu?
Çok uzun süredir kendi kafanın içinde yalnızsın. Hissettiklerini birbirinden ayırt edemiyorsun. Benliğini ne zaman kaybettin bilmiyorum ama tekrardan bulmaya korkuyorsun bu yüzden de giderek kalabalığa karışıyorsun.
Bana da öyle denilmişti ilk tanışacağın insanlarla bir daha görüşmeyeceksin vs. Ama öyle olmadı biraz da şans işi aslında; okulun ilk günü oryantasyon haftasında konferansta rastgele birinin yanına oturmuştum, oturuş o oturuş patladı gitti ve hep yanımda olan insan o oldu.Her derde deva olan şahıs iyi ki tanımışım seni ,iyi ki onca boş yer varken o yeri seçmişim.
ortak kitap okuması için öneri var mıdır ?
umut aşıladığı da oldu düşlerime,intihara sürüklediği de.
İçten bir şekilde güldürdüğü de oldu haykıra haykıra ağlattığı da.
Zirveye çıkardığı da oldu en dibe sürüklediği de. Ölümü de tattırdı en yakından,bir hayatın doğuşunu da hissettirdi uzaklardan.
Gecelerimi aydınlattığı da oldu gündüzlerimi karanlığa boğduğu da.
Hiç yalnız bırakmadığı da oldu kalabalığın içinde kimsesiz bıraktığı da.
Sevdirdi de insanları, nefret de ettirdi insanlıktan.
Özel kılmadı kendini. her yıl gibi;öğreteceklerini öğretti,hissetmem gerekenleri hissettirdi,yaşamam gerekenleri yaşattı.
Ve beni yaşayamadıklarıma bir adım daha yaklaştırdı.
İçten bir şekilde güldürdüğü de oldu haykıra haykıra ağlattığı da.
Zirveye çıkardığı da oldu en dibe sürüklediği de. Ölümü de tattırdı en yakından,bir hayatın doğuşunu da hissettirdi uzaklardan.
Gecelerimi aydınlattığı da oldu gündüzlerimi karanlığa boğduğu da.
Hiç yalnız bırakmadığı da oldu kalabalığın içinde kimsesiz bıraktığı da.
Sevdirdi de insanları, nefret de ettirdi insanlıktan.
Özel kılmadı kendini. her yıl gibi;öğreteceklerini öğretti,hissetmem gerekenleri hissettirdi,yaşamam gerekenleri yaşattı.
Ve beni yaşayamadıklarıma bir adım daha yaklaştırdı.
tanım: hasta olmamdan ötürü yılbaşını arkadaşımla kutlayamadığım için imdadıma yetişendir.
kill bill ile chungking express arasında kaldım. önerilere de açığım sn yazarlar
ps: herkese mutlu, huzurlu yıllar dilerimm 🐞 her gelen yılınız bir öncekinden güzel, "iyi ki"leriniz "keşke"lerinizden bol olsun 🎅🦌⛄
kill bill ile chungking express arasında kaldım. önerilere de açığım sn yazarlar
ps: herkese mutlu, huzurlu yıllar dilerimm 🐞 her gelen yılınız bir öncekinden güzel, "iyi ki"leriniz "keşke"lerinizden bol olsun 🎅🦌⛄
sayıları o kadar da fazla değilmiş alında :)
ben bir odunum! dans edemem anlayın nolur... kaldırmayın, davet etmeyin beni dansa yavvvvv
ego otobüsündeki geniş / bir buçuk kişilik koltuklara 2.kişi olarak sıkışmaya çalışan teyze grubu. hayır teyze iki kişi oraya sığamayız bunun sen de farkındasın bence.
öte yandan genelde o geniş koltuklar yaşlı engelli ve hamile vatandaşlara tahsis edilmiş oluyor, rica ettiği takdirde oturan kişi yer verecektir ona sonuçta onun hakkı. tabi teyze hakkını savunmak yerine oturan kişiyle epey samimi bi yolculuk yapmayı tercih ediyor da olabilir, kim bilir...
öte yandan genelde o geniş koltuklar yaşlı engelli ve hamile vatandaşlara tahsis edilmiş oluyor, rica ettiği takdirde oturan kişi yer verecektir ona sonuçta onun hakkı. tabi teyze hakkını savunmak yerine oturan kişiyle epey samimi bi yolculuk yapmayı tercih ediyor da olabilir, kim bilir...
bir zamanlar öyleydim, pandemiden önce falan :(
Eskiden gazinin hocası olan,şimdi lokman hekimin hocası olan dersaneci. Eş kıdemlisi şevin güneymiş:) aynen,ekg Anlatan şevin güney. D2 kardiyo komitesini anlamak için sınıfın tusdataya doluşmasını sağlayan hocadır aynı zamanda dr. Tayfun göktaş..
bu sadece rezil bir sistem değildi yapılan yanlıştan geri dönmeme inadını canlı bir şekilde deneyimlediğim iğrenç bir yıldı. Bunu dememin sebebi kameralı sınav falan da değil kesinlikle, okul bir sınav yapıyorsa öğrencilerin kopya çekmemesi için muhakkak ki bir önlem alacak. ancak o konuları 1 seneye göre planlamışsınız neden 1 yarıyılda yapıyorsunuz. pandeminin aşı ile bitebileceğinin bizden daha çok farkındasınız ama ortada aşı yokken okulların cidden 2. yarıyıl açılacağını düşünmek :D diyelim ki bu yanılgıya kapıldınız 2020 kasımda peek'i yaşarken hayır sevgili öğrenciler evdeki hesap çarşıya uymadı size bir haftalık tatil veriyoruz bu sırada biz akademik takvimi yeniden düzenleyip artık konularınızı bütün bir seneye yayarak öğreteceğiz demek ne kadar zor olabilirdi ki ?????
Bunu yazma sebebimin ne olduğu konusunda bir fikrim yok. zaten olan olmuş ama evde tek başıma duvara karşı söylediğim cümleleri bir kez de burada sarf etmek istedim. siz ne düşünüyorsunuz yazarlar gelin aşağıda birbirimize fikir fırlatalım.
Bunu yazma sebebimin ne olduğu konusunda bir fikrim yok. zaten olan olmuş ama evde tek başıma duvara karşı söylediğim cümleleri bir kez de burada sarf etmek istedim. siz ne düşünüyorsunuz yazarlar gelin aşağıda birbirimize fikir fırlatalım.
Hayatının emniyetini ve olağan düzeni bozacak tüm işleri kendi kontrolünde tutmaya çalış. Hiçbir zaman başkasına güvenme.
2019'dan beri senelerimi hoş sıfatlarla anamaz oldum. Gel, boz bu düzeni 2022
Her an her şey olabilir
Ya sözlük az önce babaannem aradı, önce korktum biraz bu saatte aradığını görünce, sonra neden aradığını tahmin ettim. Gece nöbet tutacağımı söylemiştim, bu gece değildi aslında ama babaannem o kısmı yanlış anlamış herhalde. Nöbette olduğumu sandığı için aramış. Yalnız olmayacağım belli bir şey ve hastanede neden korkayım ama kendi kendine endişelenmiş ortalıkta fazla insan yoksa ve bu nedenle korkarsam filan diye. Of sözlük, ağlayacağım şimdi, pamuk gibi oldum gece gece. Kıyamam ya🥺🥺
Bir terslik çıksa da rahatlasak modu tam olarak. Çünkü tamamı ile pürüzsüz bir işleyişte muhtemelen bir şeyler hesaba katılmamış oluyor ve sonradan başa bela oluyor.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?

