Güzel şeydir. Benim için depresif zamanlarımın, çıkmazlarımın yansımalarıdır çoğu zaman. Yazalım, okuyalım, birbirimize hediye edelim❤️
Türkiye Cumhuriyeti'nin aşık olduğu kişilik… umarız bu aşk bir gün bitecek.
Vokal kord seviyesinde tutukluk yapacak kadar mutlu olmak
Yazın, yanmış birinin derisini soymak.
hepsi en zordur, hepsi çok zordur, tıp çok zordur..
Premium öğrenci üyeliği 10 tlydi. Youtube'u fazla kullanan birisi olarak düşündüm ki 10 tl ile reklamlara harcadığım bütün zamanları satın alabiliyorum. Ben de premium üye oldum. Gayet mutluyum.
Yer fıstığı seven qıslar eklesin
Baraj yemeyeceğim derstir.
Canikom
'Aaah ah,biz fevkalede hocalardan ders aldık.biz de kendimize hoca diyoruz.bir kere siz kimsenin kıçını parmaklamadan dahiliye stajını bitiriyorsunuz.'
'Aaah ah,biz fevkalede hocalardan ders aldık.biz de kendimize hoca diyoruz.bir kere siz kimsenin kıçını parmaklamadan dahiliye stajını bitiriyorsunuz.'
Ruh ikizine hiç inanmam ruhlar özeldir tektir ama eş, ruh eşi evet olduğuna inanıyorummm. Şu kısıtlı ömrümde karşılaşırım ya da karşılaşmam🤷♀️ Ama bambaşka karakterde birini çokça sevebileceğime eminim o yüzden sorun değil, umarım sevecek biriyle karşılaşırım (; iyilik, sevgi ve çaba olursa da her şey hallolur
İmdb puanı oldukça düşük olmasına rağmen 23 numara adlı filmine bayıldığım aktör.
Yağmurdan kaçarken dolu simülasyonu ile imtihan olmak. Bir de erillik
Gecenin en karanlık ânı şafağa en yakın ânıdır
Belki hayattan
Dünyanın bahtsızlığı, yeryüzünde pek az özgür insan bulunmasında.
(Maksim gorki, ana kitabından)
(Maksim gorki, ana kitabından)
"-Arkadaşlarını özlüyor musun?
-Şey... evet. Ama sanırım nereye gidersem gideyim birilerini özlerim.."
çizgili pijamalı çocuk-john boyne
-Şey... evet. Ama sanırım nereye gidersem gideyim birilerini özlerim.."
çizgili pijamalı çocuk-john boyne
Ben şimdi babaannemdeyim valla siz nereye gidiyorsunuz bilmiyorum
İlginçtir ana renklerden olmasına rağmen antik çağdaki hiç bir yazıtta mavi rengi belirtilmemiş ve tanımlanmamıştır.
uzuun zamandır görmediği 2018 yılında tuttuğu deftere, anılarına dokunuyor.
bir yandan da ağlıyor tabi, nasıl böyle sığ bir insana dönüşebilmiş diye.
bir yandan da ağlıyor tabi, nasıl böyle sığ bir insana dönüşebilmiş diye.
Ankara- Kızılay AVM önü
ileleualatyr.
memleketim dışında bir yerde büyüdüğüm için maalesef yok. ailemde var ama. kendim memleketimin ağzıyla konuşmaya çalışınca başarısız bir taklit yapıyormuş gibi hissediyorum, keşke ait hissedebilseydim. öte yandan istanbul türkçesine yakın bir konuşma biçimine sahip olmak güzel bir duygu. bu dilimi koruyarak öbürünü de yapabilmek isterdim sanırım.
hiç unutmam bir gün hastanedeyim gözlerimi açtım ağlıyorum falan... bir bağımlılığın doğuşuydu resmen!!!
ne zamandır böyle bilmiyorum ama artık puan sıralamasında en altta benim de adım gözüküyor :)))
Samimi ve düzgün bir üslupla konuşulduğu takdirde hiçbir sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Bizim dönem grubunda mükemmel stickerları tam yerinde kullanan bir insan var mesela, ben gördükçe çok mutlu oluyorum. Dönem gruplarındaki en büyük sıkıntı bence tus dershanesi spamı yememizdir, insanların çoğunluğu saygılı bir üslupla konuşuyor zaten.
Sekiz buçuk saatlik uyku yetmediği için mi yoksa komite çok sıkıcı olduğu için mi veya oruç olduğumdan dolayı acıktığım için mi bilinmez bu sözlük yazarının sürekli uykusu geliyor. Ama yine de uykusuzluğa, açlığa ve susuzluğa direnmeye çalışıp komite çalışıyor. :((
Her zamanki alarmlarını kurarken "4 saat 12 dakika sonraya ayarlandı" yazısını gördüğün andır
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?
