beşikten mezara
Kendimle barışık bir insanım. Gerek hatalarımla gerek prensiplerimle barışığım. Her insan gibi yaptığım hatalarım ve aldığım derslerim oldu. İyiki kendim bana bu hataları yaptırdı derim çünkü yeni bir şey öğrendim her seferinde. Zaten yaşam kısa kendimle savaşarak bir yere varamam ama kendimle beraber hayata atılabilir yeni dünyalar keşfedebilirim. İnsan kendi olmadıktan sonra bir hiç olur. Kendinizi sevin, kendinizle barışık olun :) inanın hayat size güzel sürprizleri getiriyor sadece sabır :)
söylemesi "anne"den kolay olan kelime.
dolayısıyla bir bebeğin önce "baba" demesi şaşılmayacak bir durum ve sizi daha çok sevdiği anlamına gelmiyor sevgili babalar.
dolayısıyla bir bebeğin önce "baba" demesi şaşılmayacak bir durum ve sizi daha çok sevdiği anlamına gelmiyor sevgili babalar.
Sn ileleualatyr in onları beklediğini unutmasınlar.hanımefendi herkes gitmeden dükkanı kapatmıyor.
çay içiyorum, demini çok koymuşum ve zift gibi olmuş. yani aslında zift içiyorum. bir yandan da canalis inguinalis'i okumaya çabalıyorum, hangi şarkı bana eşlik etsin diye düşünüyorum.
biraz önce neden bu kadar az başlığımın olduğunu, neden aklıma hiçbir konunun gelmediğini düşündüm sonra bununla ilgili bir başlık açayım dedim ve gördüm ki zaten böyle bir başlık mevcutmuş. yani demem o ki kırk yılın başı aklıma bir başlık geldi onu da benden önce düşünen birileri varmış.. (bkz: geç kalmışlık hissi)
bugün yayınlanan ilk bölümüyle seyircisine merhaba demiş, ortalamanın üstünde bir başlangıç yapmıştır. sakince karakterleri tanıtırken bir taraftan da hırsın insanı ne kadar ileri götürebileceğini gösterdiler.
Ya bu tatlı bir şey ama insanın kendini bulmaya çabalaması genelde acı tecrübelerle olduğu için şekersiz türk kahvesinin daha büyük emeğinin olduğunu,latteninse aradaki ödüller olduğu için daha çok göze batıp böyle bir başlık açıldığını düşünmekteyim.
Ay takvimi üç yüz elli beş (355) gün. Güneş takvimi de malum üç yüz altmış beş (365) gün hatta bi altı saatimiz (0.25) daha var neysee. sadede geleyim, her yıl ramazan ayı on gün geri geliyor. yani şu anki ramazan bayramı ve ramazan ayının denk geldiği miladi günler, otuz altı buçuk (36,5) yıl daha bekleyecek aynı günleri yaşamak için. düşünün kaç yaşında oluyorsunuz.. veyacığıma yazın sahilde iftar sonrası dondurma keyfimiz için bir otuz küsür (30,..) yıl beklememiz gerekecek. hadi biz görürüz belki de büyüklerimiz görür mü? neyse hüzünlü bir yazı değil bu uzattım bir fıkrayla bitireyim:
adamın biri yolda yürürken çocuğun tekini görmüş, çevirmiş kenara elinde dondurma var çocuğun külaha döşemiş vanilyalı, şapur şupur yalıyor. bizim adam demiş senin adın ne? çocuk dudağı beyaz beyaz söylemem demiş. adam söylesene demiş. çocuk demiş yok. adam, söyle oğlum adamakıllı soru sorduk demiş. çocuk hayır demiş söylemem. ısrarlar falandır en sonunda adam adının baş harfini söyle ben bulacağım demiş. çocuk "y" demiş. bizim adam başlamış yunus, yusuf, yakup, yasir, yasin, yiğit... tüm y harfli erkek isimlerini saymış. çocuk hepsine gülerek hayır demiş. en sonunda çocuk, adamın ısrarlarına dayanamayıp tamam tamam söyleyeceğim demiş. adam meraklı gözlerle bakarken bizim çocuk deyivermiş adını:
~yamazan..
adamın biri yolda yürürken çocuğun tekini görmüş, çevirmiş kenara elinde dondurma var çocuğun külaha döşemiş vanilyalı, şapur şupur yalıyor. bizim adam demiş senin adın ne? çocuk dudağı beyaz beyaz söylemem demiş. adam söylesene demiş. çocuk demiş yok. adam, söyle oğlum adamakıllı soru sorduk demiş. çocuk hayır demiş söylemem. ısrarlar falandır en sonunda adam adının baş harfini söyle ben bulacağım demiş. çocuk "y" demiş. bizim adam başlamış yunus, yusuf, yakup, yasir, yasin, yiğit... tüm y harfli erkek isimlerini saymış. çocuk hepsine gülerek hayır demiş. en sonunda çocuk, adamın ısrarlarına dayanamayıp tamam tamam söyleyeceğim demiş. adam meraklı gözlerle bakarken bizim çocuk deyivermiş adını:
~yamazan..
O da bir şey mi ben bana yol soranlara tarif ettikten sonra istemsizce "görüşürüz" diyormuşum.
cem adrian- dün gece bir rüya gördüm anne
Önceden her şeyini paylaştığın insanla şimdi tek kelime konuşamamak...
bugün neredeyse ağlayacaktım. nasıl yani bir daha nadir hoca'nın müthiş anlatımını dinleyemeyecek miyim?
Havada Bir Top Bulut Olsam
ara ara yağmur atıştırıyor çarşambadan beri dört gözle karı bekliyoruz :') sabah her yer bembeyaz olur inşallah aminn
biraz korkusuz mu yoksa kendisi hariç hepimiz çok mu korkağız diye sorgulamalara sebep olan yazarımız :) çok güzel entryleri vardır. kronik eksileyiciye sahip olması da kendisinin doğru yolda olduğunu gösteriyor sanırım. bir ara benim de her yazdığıma - atan vardı sonra ya o sıkıldı ya da ben entryleri değiştirdim bilemiyorum. neyse konudan çok saptım <3 gri fan club <3
aralarından en sevmediğim kuruyemişi yiyorum ki en sona en sevdiğim kalsın kdşwndşwnd
Kuş gibi hafifleyeceğiz...
Her şeyin bir bedeli var bu hayatta. Büyük hırsların bedeli, büyük kayıplar. Büyük sevdaların bedeli, büyük yangınlar. Küçük hesaplarınki, büyük yanılgılar...
-suskunlar
-suskunlar
bana unutmayın ki hiçbir şey olmaz. şimdi de gülüyorum, sonra da gülerim
üzüntüden ne zaman ağladığımı hatırlamıyorum ve bu beni çok yoruyor. Ben hep sinirden ağlarım. Gururuma yediremem ağlarım. İnsan içinde ağlamayı bir normalleştirsem kendime rahatlayacağım ama ben en son ne zaman ağladım hatırlamıyorum. Saçma sapan bir cenderedeyim. Bir ağlasam rahatlayacağım ama sadece kafaya takmakla kalıyor. Gerisi gelmiyor. Huzur var şimdi ama mutlu değilim. Kendime kişisel gelişim olarak hep frenlemeyi, dingin kalmayı telkin ettim bu zamana kadar fevrilik tahribat yapıyor. Ama gözyaşlarım küstü galiba. Duygusal film izler kimi ağlar rahatlar o da yok. Deşarj olmanın denemediğim beceremediğim tek yolu. Bir ağlasam rahatlayacağım. umarım.
Yarısında uyuduğum için olmayan bir gün.
ilk dönem bütün bir senenin teorik eğitimini vermeye çalışıp 7-8 haftalık konuları öğrencilerine 2 haftada vermeye çalışan ve öğrencilerin yapmalarını bekleyen, ikinci dönem ise tekrar bütün senenin teorik konularından mesul tutan ve bunun yanında pratik eğitimi de onun yanına sıkıştıran + ikinci dönem yaptığı sınavlarda videolu sistem yapıp sorulara geri dönüşe izin vermeyen bir okul yönetimi düşünün. biraz hayal ürünü gibi ama düşünsenize böyle bir okul varmış. ne gaddarca bir uygulama olurdu! çok şükür hocalarımız bizleri seviyor ve geleceğin hekim adaylarına saygı duyuyor da böyle insan dışı bir muameleyle karşılaşmıyoruz. sağ olsunlar
11. sınıfta çok sevdiğim kimya hocamın bu başlığa cuk oturan bi lafı var. ne zaman zorlansam, olumsuz düşüncelere kapılsam aklıma gelir:
"kimse buraya gelirken size bir gül bahçesi vaat etmedi."
"kimse buraya gelirken size bir gül bahçesi vaat etmedi."
hayatta kafamıza taktığımız çoğu şeyi bir anda değersizleştiren bir düşünce. gerçekten de ünlü bir şairin dediği gibi; sizi tanıyan son kişi öldüğünde, aslında bu dünyada hiç yaşamamış olacaksınız.
Kerem bürsin fanıydım, hatrı sayılır bir takipçim de vardı. Şunu söyleyebilirim ki O ortam çok farklı gerçekten. Yeri gelir karşı tarafla kavgaya tutuşursunuz, yeri gelir tag çalışması yaparsınız, yeri gelir edit yaparsınız, fanı olduğunuz kişiyi savunursunuz. Elinize hiçbir şey geçmez ama, enayilik resmen.
Not: Şimdi Kerem Bey'in hakkını yemeyeyim arada bize fav atıyordu.
Not: Şimdi Kerem Bey'in hakkını yemeyeyim arada bize fav atıyordu.
Küçükken bendim bu. Hatta dua ediyordum sürekli lütfen kardeşim olsun; o, yumurtanın sarısını sevmesin ama beyazını sevsin. Benim beyazımı yesin, ben de onun sarısını yiyeyim diye. Sonuç: Kardeşim doğdu, yumurta sevmiyor. Ben artık yumurtanın beyazını yiyebiliyorum.
açılın bne geldim sıralı tam liste iki nokta
(bkz: #20053) Türkiye'ye esirdir zihin
(bkz: #18417) Elümüze verdüler
(bkz: #18081) ooh manolya manolya sıcak bir tebessüm..
(bkz: #21636) ifşalandığım entry
(bkz: #23130) elimde bir tane kaldı bu son
(bkz: #24393) vazgeçtim 50 krş
(bkz: #25465) puahah en favorist bu olabilr ulan ya
(bkz: #24734) en favorist iki bu olabilr ulan müco
(bkz: #24566) ne küfül etmesi lamazan lamazan
(bkz: #27202) bayram da yaklaştı amme hizmeti
(bkz: #32378) bazen haklı entryler girmişim
(bkz: #28527) sözlükte takılırken biri söylemişti ondan çalmıştım
(bkz: #27969) ankara özlendin canm
(bkz: #27856) şelefsizlel hel yelde
(bkz: #27378) hayaldi gerçek oldu adlı seçim çalışması
(bkz: #33028) ./
(bkz: #32575) futboldan anlarım kızm
(bkz: #32557) ertesi gün tuncay hoca derste literatüre geçmişiz dedi.
(bkz: #33555) her geçen gün daha da bir artan
(bkz: #20053) Türkiye'ye esirdir zihin
(bkz: #18417) Elümüze verdüler
(bkz: #18081) ooh manolya manolya sıcak bir tebessüm..
(bkz: #21636) ifşalandığım entry
(bkz: #23130) elimde bir tane kaldı bu son
(bkz: #24393) vazgeçtim 50 krş
(bkz: #25465) puahah en favorist bu olabilr ulan ya
(bkz: #24734) en favorist iki bu olabilr ulan müco
(bkz: #24566) ne küfül etmesi lamazan lamazan
(bkz: #27202) bayram da yaklaştı amme hizmeti
(bkz: #32378) bazen haklı entryler girmişim
(bkz: #28527) sözlükte takılırken biri söylemişti ondan çalmıştım
(bkz: #27969) ankara özlendin canm
(bkz: #27856) şelefsizlel hel yelde
(bkz: #27378) hayaldi gerçek oldu adlı seçim çalışması
(bkz: #33028) ./
(bkz: #32575) futboldan anlarım kızm
(bkz: #32557) ertesi gün tuncay hoca derste literatüre geçmişiz dedi.
(bkz: #33555) her geçen gün daha da bir artan
bordo scrubs giyeceğim günü bekliyorum
Bugün dışarı çıkarken çantama bir sürü tus kitabı ve hikaye kitabı doldurdum. Çanta da geniş dibi pek görünmüyor. Birkaç saat sonra çantayı bir açtım ki çantanın her yeri ıslanmış. Ama su desek değil, yapış yapış... Çöpe atılması gereken yarım paket litrelik sütü dalgınlıkla çantamın dibine atmışım. Her şeyim süt olmuş biraz biraz...
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?