önü iliklenmemiş hırka vs giyen yakın bir arkadaşıma sarılırken ellerimi hırkanın altında birleştirerek sarılmak. umarım anlatabilmişimdir:/
Yüzde kaşa çok odaklanincn inanilmaz garip bir şeye dönüşüyor. Aslında neye odaklanirsan gariplesiyor ancak bunu kaşta daha cok yaşıyorum.
Eski yıl sona erdi
Yepyeni bir yıl geldi
Bu yıl olsun mutlu bir yıl
Bu yıl olsun hey hey!
Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl
Sizlere kutlu olsun
Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl
Bizlere kutlu olsun
Mutlu olsun insanlar
Mutlu olsun tüm evren
Bu yıl olsun mutlu bir yıl
Bu yıl olsun hey hey!
İlkokulda ezberlediğim ilk sarkilardan birisi! Yıl sonu yaklaştıkça aklıma gelir ve dilimden düşmez. Umarım şarkıdaki gibi musmutlu bir yıl geçiririz sevgili yazarlar! Hepinize sevgilerle! :)
Yepyeni bir yıl geldi
Bu yıl olsun mutlu bir yıl
Bu yıl olsun hey hey!
Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl
Sizlere kutlu olsun
Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl
Bizlere kutlu olsun
Mutlu olsun insanlar
Mutlu olsun tüm evren
Bu yıl olsun mutlu bir yıl
Bu yıl olsun hey hey!
İlkokulda ezberlediğim ilk sarkilardan birisi! Yıl sonu yaklaştıkça aklıma gelir ve dilimden düşmez. Umarım şarkıdaki gibi musmutlu bir yıl geçiririz sevgili yazarlar! Hepinize sevgilerle! :)
Neden hep açıklama yapılacağının açıklamasına maruz kalıyoruz?
Hediye edenin seçtiği renktir :d
Enoh'un birinci kitabında ilk insanları uzaktan izleyip, rapor vermekle görevli olan"Gözcü baş melek Semyaza'nın önderliğinde dünyaya gönderilmiş "Gözcü Melek"lerin, zaaflarına yenik düşüp, insan ırkının kadınlarıyla birlikte olmaları sonucu "Nefil"lerin türediği yazılıdır. Nefiller, melek babalarının aksine, doğaüstü yanları aza indirgenmiş, kanatları doğaüstü güçlerden ziyade, nefes almaya yarayan organlara dönüşmüştür. Ezekiel'in kitabında, onlardan "Devler" diye bahsedilmektedir. Tevrat'ın diğer bölümlerinde onlardan; "Emim" (korku verenler), "Refaim" (Ölüler), "Anakim" (uzun boylular), "Giborim" (kahramanlar) diye söz edilmektedir. Nefilim'den, Tevrat'ta tam 150 kez "Giborim" olarak bahsedilir. Şelomo'nun kitaplarından "Atasözleri Mişle"de 'Aslanlar', Yaratılış Kitabı'nda 'Avcılar', Yeremya'nın Kitabı'nda 'Askerler', Daniel Kitabı'nda da 'Liderler' olarak bahisleri geçmektedir.




tıp beni bırakmadığı sürece şimdilik planlarım arasında olmayan eylem
Dalgalı bulutlu...
İfade edebileceğim tek şey bu ama çok anlamsız duruyor. Acaba var oluşsal sancılar mı vurdu yeniden...
İfade edebileceğim tek şey bu ama çok anlamsız duruyor. Acaba var oluşsal sancılar mı vurdu yeniden...
Şairler ve aşıklar tarafından "o'nun gözlerinde" gerçekleşince makbul olduğu söylenilen eylem.
Bana çok az oluyor bu
Memlekettt memlekett❤️❤️❤️
Kestane candir caaannn
Kestane candir caaannn
karede çay sigara
karşıdaki beklemediği anda ona sevildiğini hissettirmek,
sarılmak, sohbet etmek, değer vermek zor olmasa gerek; bir dosta, arkadaşa, kardeşe, aileye...
sarılmak, sohbet etmek, değer vermek zor olmasa gerek; bir dosta, arkadaşa, kardeşe, aileye...
Mikrodaki tüm türler. Hebele hübele diye okuyup geçiyorum sınavda da hebele hübele yi işaretlerim artık
"Zahmet olmadan rahmet olmaz."
Yani diyor ki çaba göstermeden elde edemeyeceğin şeyler vardır.
Yani diyor ki çaba göstermeden elde edemeyeceğin şeyler vardır.
Uyku.
Sabah uyanınca eklemleri kütletmek. Parmaklarımdan ve belimden kıtır kutur sesler gelince zevkten dört köşe oluyorum.
Off biraz ben bu karar veremem hızlıca, net olamam bazi seylere karşı çünkü netliği yoktur zaten ben de yorulurum yorarim da tabi
Bende bir aura var, herkes yardım istiyor ve yardım ettiğim takdirde de hemen geri gidiyorlar. Bende kullanılma aurası var bence :,)
Edit: bildiğiniz başka auram varsa söyleyebilirsiniz :,)
Edit: bildiğiniz başka auram varsa söyleyebilirsiniz :,)
Ben tıp kazanmadan bunu yapıyodum ya öyle apandisti patlatıyoduk az kalsın tıpa başladıktan sonra ne zaman aklıma acaba şu hastalığı mı oldum diye bir şüphe düşse cevap aynı "yok be olm"
bazı şeylerin yaşanabilmesi için iki kişinin birbirinden hoşlanması yeterli olmuyormuş. insanın bazı şeyleri aşması da gerekiyormuş.
Köprüyü geçtik kardo şimdi yap istediğin kadar kur. Tavla tavla beni tavla
O hiç tematikte kalmamış ki nerden bilsin
https://open.spotify.com/album/1cj2JuqUGbFVOja7XOVV4O?si=ENZjlchrTMCft8uS89-jWw&utm_source=copy-link
Yeni dinledim ve b a y ı l d ı m
The gathering - mandylion
Yeni dinledim ve b a y ı l d ı m
The gathering - mandylion
Ben direkt okkito yazarim
Dün yediğim ayazdan sonra hatrıma gelen bir şarkıyı ekleyeyim dedim
Salça ekmek
Süt bisküvi / kurabiye
Kahve çikolata
Kebap ezme
Gözleme ayran
Süt bisküvi / kurabiye
Kahve çikolata
Kebap ezme
Gözleme ayran
Hocalara yalvarıp sınıfta film izlemeyi, kantinde satılan çikolatalı simidi, yemekhanede mandalina yahut portakal verildiğinde yakın bir arkadaşımla yaptığımız hangimizinkinin tadı daha güzel yarışını(genelde o kazanıyordu), başka bir arkadaşımın benden habersiz bana yazdığı notları, beş on kişi birlikte çizdiğimiz iğrenç resimleri özledim.
lise her ne kadar benim için kötü anıları da içinde barındıran bir dönem olsa da geriye dönüp baktığımda iyi anıların ve bana bıraktığı insanların, kötü anıları gölgede bıraktığını söyleyebilirim.
Olur da bir gün bahsettiğim arkadaşlardan biri bunu okursa kim olduğumu şıp diye anlar, bu nedenle hepsine bir selamı borç bilirim.
lise her ne kadar benim için kötü anıları da içinde barındıran bir dönem olsa da geriye dönüp baktığımda iyi anıların ve bana bıraktığı insanların, kötü anıları gölgede bıraktığını söyleyebilirim.
Olur da bir gün bahsettiğim arkadaşlardan biri bunu okursa kim olduğumu şıp diye anlar, bu nedenle hepsine bir selamı borç bilirim.
benim acayip değişik bir sözlü anım var. korkunç bir gün geçiriyordum birtakım nedenlerden ötürü. o gün o sınava nasıl gittim, nasıl girdim anlatamam. ama hocam o kadar tatlıydı ki, hayatım boyunca unutmayacağım kendisini. sözlü anında yaşanan şeyler fazlaca özel olduğu için detaylıca anlatamıyorum ama gerçekten o günü ömrümün sonuna kadar hatırlayacağım. anlayışlı ve güzel kalpli hocalarımız iyi ki varlar. :)
2011-2014 yılları arasında trt 1 kanalında yayınlanan, absürt komedi türündeki türk televizyon dizisi. başrollerinde (bkz: ali atay), serkan keskin, ahmet mümtaz taylan, cengiz bozkurt, köksal engür ve osman sonant gibi isimler yer almaktadır. dizi durduk yere iptal edilince seyircilere bir final vermek için ben de özledim dizisi çekilmiştir.
şu anda çekilen türk dizileri düşünülünce türk televizyon tarihinin en iyi dizilerinden biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
şu anda çekilen türk dizileri düşünülünce türk televizyon tarihinin en iyi dizilerinden biri olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?