bu başlığı açmasam olmazdı :d efendim kendisi instagram'da rastladığım bir hesap ve aynı isimli youtube kanalı var. reklam yapmak veya canınızı çektirmek gibi olmasın ama onun tarifleriyle evdekilere parmaklarını yediriyorum. bugüne kadar denediğim tarifleri:
ben sadece hamburger ekmeğini buna göre yapıyorum. yediğim bütün hamburger ekmeklerinden lezzetli.
pörsümüş, lavaşı hamura dönmüş beytilerden sonra ilaç gibi geldi.
n'olur uzun falan demeyip bir deneyin, tarifi en ince ayrıntısına kadar açıkladığı için anlamama gibi bir şansınız da olmuyor, siz de benim gibi tarif terimlerinden anlamıyorsanız djfdkjnd bana sonra teşekkür edersiniz ;)
Green book
Kalbimi acıtan bir filmdi.Ayrımcılık olduğunu biliyordum ama canlandırılması beni çok üzdü. Farklılıklar hep var .Türk -İngiliz-Alman... ,Müslüman-Hristiyan ...,Zenci-Arap -Beyaz...Erkek-kadın-kız...insanlar kendilerini bu sözcüklerle tanımlıyor. Oysa her şeyi en basitinden düşündüğümüzde insaniz .İyi insan her zaman her şekilde her yerde iyidir bunu da filmin son sahnelerinde anlıyoruz .İyiki izlemişim dediğim filmlerden biri oldu .seni sevdim Tony Lip (bu arada ben insanları iyi kötü diye ayırmayı da sevmem çünkü inaniyorum ki her insanin kalbinde iyilik var sadece biraz fazla derinlerde)
Kalbimi acıtan bir filmdi.Ayrımcılık olduğunu biliyordum ama canlandırılması beni çok üzdü. Farklılıklar hep var .Türk -İngiliz-Alman... ,Müslüman-Hristiyan ...,Zenci-Arap -Beyaz...Erkek-kadın-kız...insanlar kendilerini bu sözcüklerle tanımlıyor. Oysa her şeyi en basitinden düşündüğümüzde insaniz .İyi insan her zaman her şekilde her yerde iyidir bunu da filmin son sahnelerinde anlıyoruz .İyiki izlemişim dediğim filmlerden biri oldu .seni sevdim Tony Lip (bu arada ben insanları iyi kötü diye ayırmayı da sevmem çünkü inaniyorum ki her insanin kalbinde iyilik var sadece biraz fazla derinlerde)
temiz bir sayfadır, bugün 2024ün ilk günü benim için sakin ve bomboş geçti ilk dakikalarında boş bulunup ağladık ama sonrasında mutluydum genel olarak
*CAPS LOCK AÇILDI*
FELFENA ROZETLİ ÇIKARTMALI BU AY AMAN BİTMEDEN ALIN🔥
*CAPS LOCK KAPANDI*
FELFENA ROZETLİ ÇIKARTMALI BU AY AMAN BİTMEDEN ALIN🔥
*CAPS LOCK KAPANDI*
İki saattir bu olay uğruna uyuyamıyorum.
Gerçekten şaşkınım, en son buraya böyle kar yağdığında 7.sınıftım ve iki hafta kar tatili yapmıştık :)
Gerçekten şaşkınım, en son buraya böyle kar yağdığında 7.sınıftım ve iki hafta kar tatili yapmıştık :)
Olur öyle şeyler, ne yaparsın hayat..
birilerine sesimi duyuramadığım için az önce yaşadığım şey
içinde benim de yazımın yayımlanacağı ümit var dergi'ye röportaj veren gazi üniversitesi mezunu koca yürekli şair! eşini kanserden kaybetmesi benim bile içime oturmuştur.
"İnsan muhakkak sevmeli.
Ben sevmek diyorum,
Onlar aşk anlıyorlar.
Oysa ben, sevmek diyorum.
Neyi olursa olsun, nasıl olursa olsun,
Muhtaç olduğumuz sevgiden bahsediyorum."
demiş bir şair. sevmek benim nezdimde sevilmekten daha özel ve daha mutluluk vericidir.
Ben sevmek diyorum,
Onlar aşk anlıyorlar.
Oysa ben, sevmek diyorum.
Neyi olursa olsun, nasıl olursa olsun,
Muhtaç olduğumuz sevgiden bahsediyorum."
demiş bir şair. sevmek benim nezdimde sevilmekten daha özel ve daha mutluluk vericidir.
ezberci sistemin köpeği olmayan sorularını çözünce zeki olduğunu hissettiren mantıksal kökeni olan ders fizyoloji
şu aralar cennet mahallesi karakteri gibi gezinen abla. bana komik geliyor yani, bilmiyorum. doğacak çocuğu aliş'e benzeyebilir.
28 Eylül'de oynanan o oyuna ben de gitmiştim. İzlerken birçok sahnede tüylerim diken diken oldu. Doğrusu giderken bu denli etkileneceğimi düşünmemiştim. Kitabını da çok önceden okumuştum. İzlerken müsait bir zamanda yeniden okumaya karar verdim. Jean Valjean'ı oynayan oyuncuya bayıldım. Her bir anı mükemmel canlandırdı. Sahnenin kullanımı, her şey çok güzeldi. İnsan varlığının ve adalet kavramının incelikle işlendiği kitabın harika ve etkileyici sahnelenmesi olmuş. Biraz daha önde olabilseydim daha iyi olacaktı. E o da benden kaynaklı olmuş biraz. Oyuncularin mimiklerini daha net görebilmek isterdim. İkinci kez gitmek isteyeceğim bir oyun oldu. :)
zorlanır, uykusuz kalır, yorulursun.
maço erkek denilince benim aklımda şöyle bir profil beliriyor: karşısındaki kişinin her şeyine karışma hakkını kendinde bulan, kadınların güçsüz olduğunu ve birçok şey için erkeklere ihtiyaç duyduklarını sanan ve aynı zamanda güçlü kadınlara tahammül edemeyen, birlikte olduğu kadının ona danışmadan tabiri caizse iznini almadan bir şeyler yapmasından rahatsızlık duyan bir erkek. kendilerini birlikte olduğu kadının koruyucusu olarak görürler genelde. zihnimde canlanan bu profilden ötürü kendisine saygısı olan tüm kadınların bu tip kişilerden koşarak uzaklaşması gerektiğini düşünüyorum.
romantiklik de bence çok göreceli bir kavram. belli bir yerden sonra rahatsız edici olabilir. bu yüzden ikisini de seçmiyorum.
benim tercihim şu şekilde: birlikte olduğu kadının kendi kararlarını kendisi verebilen ayrı bir birey olduğunun farkında olan, sevdiği kişinin verdiği kararları destekleyen ve onun yanında olan, birlikte olduğu kadının başarılarıyla gurur duyabilen ve onun mutluluklarıyla mutlu olabilen, son olarak karşısındaki kişiyi koşulsuz sevebilen ve sevgisini göstermekten korkmayan bir insan.
romantiklik de bence çok göreceli bir kavram. belli bir yerden sonra rahatsız edici olabilir. bu yüzden ikisini de seçmiyorum.
benim tercihim şu şekilde: birlikte olduğu kadının kendi kararlarını kendisi verebilen ayrı bir birey olduğunun farkında olan, sevdiği kişinin verdiği kararları destekleyen ve onun yanında olan, birlikte olduğu kadının başarılarıyla gurur duyabilen ve onun mutluluklarıyla mutlu olabilen, son olarak karşısındaki kişiyi koşulsuz sevebilen ve sevgisini göstermekten korkmayan bir insan.
The weeknd "call out my name"i selena Gomez için yazmış. Böbrek yetmezliği detayına kadar biliyorum bir de. Kira vermiyor bari gitse iyi olur ne gereksiz bir bilgi bu arkadaş. Biraz yer açılsın da belleğimde şu antibiyotikleri falan ezberliyim.
Yeni çıkan haberler karşısındaki duruşunu merak ettiğim ve buna karşılık yapacaklarını en önden izleyeceğim kişi.
5 milyonluk kalabalığın koşuşturmasında yapayalnız kalmama müsaade eden şehir
gerçekten çok ilginç isimler çıkıyor arkadaşlarla yapınca, ondan dolayı bu başlığı açmayı düşündüm:) ifşa olaylarının benimle alakası olmadığından doğum günlerinden bahsettiğimizi geç fark ettim sonra dedim neyse ukde olarak dursun...
çokk sevdiğim bi ünlüyle aynı gün doğmuşum ben de (:
çokk sevdiğim bi ünlüyle aynı gün doğmuşum ben de (:
çok sık yapıyorum bunu.o kadar alıştım ki öyle yazmaya.sanki öyle yazmayınca çok ciddiymişim ve karşımdakine tam ruh halimi geçiremiyor gibi hissediyorum..zaten jest,mimik olmadan konuşmak zor bi iletişim kurma yolu o yüzden bu harf tekrarları benim için kurtarıcı oluyor :)aynı zamanda önceki yazarlarımızın da dediği gibi samimiyetimi ve heyecanımı gösterme yollarından biri benim için de :))
5 sene sonraki ben
aşık olmak.
biraz korkusuz mu yoksa kendisi hariç hepimiz çok mu korkağız diye sorgulamalara sebep olan yazarımız :) çok güzel entryleri vardır. kronik eksileyiciye sahip olması da kendisinin doğru yolda olduğunu gösteriyor sanırım. bir ara benim de her yazdığıma - atan vardı sonra ya o sıkıldı ya da ben entryleri değiştirdim bilemiyorum. neyse konudan çok saptım <3 gri fan club <3
Kurabiye var simit var neye baktın
Buz gibi beyaz şaraptan başka şarap içemezdim. Artık kırmızıdan başka içemiyorum. Beyazı ağzıma süremiyorum. Nasıl oldu anlamadım.
Alowwww!!! Heee?
Bir de bunların yenisi türedi, insan içinde görüntülü konuşanlar
Bir de bunların yenisi türedi, insan içinde görüntülü konuşanlar
Eski bir arkadaşımın beni yıpratan ve sürekli suçlu hissettiren tavırları. Aramızdaki iletişim tamamen bittiğinde başımdan geçenleri paylaştığım birisi bu farkındalığı hissetmemi sağladı. Bir zamanlar çok değer verdiğim insanlar arasında yer alacak olan eski arkadaşım, zamanın saçma getirileri yüzünden aramıza mesafe koydu. Sevdiğim birisi olduğu için bu durumu oldukça kafaya takmıştım. Üzüntü nedeniyle bir dönem yemeden, içmeden kesildim. Bir önceki girdide bahsetmiştim; üzgünsem yürüyüş yapmak beni iyi hissettiriyor. Kendisine birkaç şey söylemek ve biraz da yürümek maksadıyla dışarı çıktığım bir gün talihsiz bir olay geldi başıma. Kendisine bu durumdan bahsetmedim. Sonrasında aramız düzelmiş gibiydi, bu olayın bahsini açmadım. Şimdiyse aramızda iletişim adına hiçbir şey kalmadı. Kendisini sevmediğimi ya da değer vermediğimi düşünüyor. Benim içimdeki herhangi bir hissi bilmeden bu şekilde küçültmesi, tek seferde benden kurtulması, sonradan fark ettiğim suçlayıcı tavırları... Bir hata yapmıştım, özür diledim. Ama sonrasında özrümün kabul olmadığını fark edip kendi kendime çok üzüldüm, kendimi çok yıprattım. Oysa ne benim özrümün ne de varlığımın umursandığı biri için kendime öyle büyük zararlar verdim ki çok pişmanım. Keşke zamanı geri alsam ve ondan özür dilemesem. Lütfen çevrenizde arkadaşı olarak gördüğü kişi tarafından böyle hissettirilen biri varsa müdahale edin. İnsanın istese dahi kurtulamadığı tek kişi kendisidir. Kişinin kendini suçlamasına sebep olmak, içten içe kendinen nefret duymasına sebep olmak korkunç bir kötülüktür.
başlığı açarak anlatmak istemediği ama yine de anlattığı özelliğinden bahseden kişidir.
her doğum günümde oturup bu koca 1 senede ne haltlar yedim ne kadar güldüm ne kadar ağladım diye ufak bi yıl değerlendirmesi yaparım. bu çıkarımlar sonucu aynı hataları önümüzdeki senede de yapma fırsatını asla kaçırmam.
Pieces of a woman.
Geçen gün izledim, beni mahvetti.
Geçen gün izledim, beni mahvetti.
neden bekliyorsun?
bu sözlük, duygu ve düşüncelerini özgürce paylaştığın bir platform, hislerini tercüme eden özgür bilgi kaynağıdır.
katkıda bulunmak istemez misin?
